رنگ بندی روفرشی کشدوزی پرفروش

رنگ بندی روفرشی کشدوزی پرفروش

در این مقاله قرار است در خصوص رنگ بندی روفرشی کشدوزی پرفروش بازار برای شما صحبت کنیم. برای خرید مستقیم کاورفرش های یزد از کارخانه و اطلاع از قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

رنگ بندی روفرشی کشدوزی پرفروش

روفرشی های کشدار در رنگ و طرح های متنوعی به بازار عرضه می شوند. و خریداران با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارند. مدل های متنوعی از روفرشی ها را خریداری می کنند. برای استفاده از کاورفرش های پرفروش مهام بافت و مشاهده ی طرح ها باید به مجموعه پیام بدهید. تا همکاران طرح ها را در پیام رسان های مختلف برای شما ارسال نمایند.

پرفروش ترین رنگ روفرشی ها مربوط به رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی رنگ می شود. این رنگ ها به دلیل اینکه تیره طور هستند و طرح ها در آن ها  رخ بهتری دارند. به همین جهت با استقبال بیش تری از جانب خریداران مواجه می شوند.

رنگ بندی روفرشی کشدوزی پرفروش

رنگ های تیره دیر تر کثیف می شوند. و در حین شستشو رنگ پس نمی دهند. این نوع روفرشی ها در مکان های شلوغ و با دکوراسیون های جدید مورد استفاده می شوند. و به خوبی از بافت فرش ها جلوگیری می کنند.

پرفروش ترین روفرشی کشدار یزد

اگر قرار است در خصوص پرفروش ترین روفرشی ها صحبت کنیم. باید به عرضتان برسانیم که روفرشی های کشدار در طرح های افشان و حوضچه دار از همه پرفروش تر می باشند. و توجه خانوار های بیش تری را به خود جلب می کنند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید. یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما