برای اطلاع از قیمت فروش انواع روفرشی مهام بافت و خرید مستقیم از شرکت با ما ارتباط بگیرید. و در خصوص روفرشی ها و کیفیت

قیمت فروش انواع روفرشی مهام

برای اطلاع از قیمت فروش انواع روفرشی مهام بافت و خرید مستقیم از شرکت با ما ارتباط بگیرید. و در خصوص روفرشی ها و کیفیت های آن ها اطلاعات کسب کنید.

قیمت فروش انواع روفرشی مهام

روفرشی ها با توجه به مواد اولیه و نخی که در آن ها به کار رفته است. در کارخانه قیمت گذاری می شوند. از آن جایی که نوع روفرشی ها متفاوت می باشد. و هر شرکتی مدل های خود را به بازار ارائه می دهد. به همین جهت این نوع روفرشی ها مشتریان مختص به خود را دارد. روفرشی های ابریشمی مهام بافت پرتراکم و پر زرق و برق هستند.

این نوع روفرشی ها جزو گران ترین روفرشی های بازار یزد می باشند. و با این وجود خریداران زیادی آن ها را خریداری می کنند. از جمله کاربرد آن ها در منزل و در اتاق پذیرایی می باشد. تا توجه مهمان ها را به خود جلب نماید. استفاده از این نوع روفرشی مادام العمر می باشد . یعنی شما تا آخر عمرتان قادرید از آن ها استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت فروش انواع روفرشی مهام بافت و خرید مستقیم از شرکت با ما ارتباط بگیرید. و در خصوص روفرشی ها و کیفیت

 

اگر به دنبال روفرشی های ارزان قیمت می گردید. باید به عرضتان برسانیم که این نوع روفرشی ها کیفیت بافت ضعیفی دارند. و ماندگاری آنچنان بالایی ندارند. به این گونه که بعد از شستشو بافت آن ها شل می شود. و بافت آن ها از هم باز می شوند.

قیمت عمده روفرشی زرکدار

قیمت های فروش روفرشی های زرکدار به وزن و نوع نخ آن ها بستگی دارد. یعنی هر چقدر روفرشی سنگین تر باشد. و تراکم بافت بهتری داشته باشد. با قیمت های بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

خانه درباره ماتماس با ما