کیفیت بافت روفرشی کشدار یزد

کیفیت بافت روفرشی کشدار یزد

اگر در خصوص کیفیت بافت روفرشی کشدار یزد به اطلاعات نیاز دارید. حتما با ما در ارتباط باشید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و در خصوص نوع نخ و تراکم بافت روفرشی ها بیش تر بدانید.

کیفیت بافت روفرشی کشدار یزد

کاورفرش یک محصول پرکاربرد در منزل می باشد. که برای محافظت از فرش ها در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که فرش یک محصول گران قیمت است. و هر خانواری قادر به خرید آن ها نمی باشد. به همین جهت افراد از کاورفرش برای روکش فرش های قدیمی خود نیز استفاده می کنند.

نوع بافت روفرشی ها از پارچه شانل مخمل می باشد. که از طریق دستگاه های دوجاکارد با بالاترین تراکم بافته می شوند. و زمانی که آن ها را لمس می کنید. متوجه نرمی و لطافت آن ها می شوید. این نوع روفرشی ها دورو مخملی هستند. و به همین جهت کمتر بر روی فرش ها سر می خورند.

کیفیت بافت روفرشی کشدار یزد

اگر سایز فرش های شما غیر استاندارد می باشد. باید در حین سفارش سایز دقیق فرش ها را به ما اطلاع بدید تا طبق سایز فرش های شما ، ریسایز را انجام دهیم. معمولا برای اینکه روفرشی ها بهتر بر روی فرش ها سوار شوند. خانوار ها پایه های مبل را نیز در اطراف فرش قرار می دهند. تا از حرکت آن جلوگیری کنند.

کیفیت رنگ کاور فرش

کیفیت رنگ روفرشی ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. رنگ یکی از مهم ترین بخش در طراحی و تزیین روفرشی ها می باشد. شرکت رنگ ها را از طریق دستگاه دیجیتالی بر روی پارچه ها به صورت مستقیم چاپ می کند. و زمانی که پارچه ها در دستگاه تکمیل خشک شدند. و ماندگاری لازم را پیدا کردند. رنگ ها از روی روفرشی ها پاک نمی شوند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =

خانه درباره ماتماس با ما