طرح پرفروش کاورفرش دورو

طرح پرفروش کاورفرش دورو

مجموعه بافندگی مهام بافت انواع مدل و طرح پرفروش کاورفرش دورو را در رنگ های شیک و سایز های استاندارد به بازار عرضه می کند. برای خرید و فروش کاورفرش به صورت سفارشی و عمده تماس بگیرید.

طرح پرفروش کاورفرش دورو

روفرشی های کشدار در انواع روفرشی های چاپی دورو و تک رو به بازار عرضه می شوند. و از آن جایی که کیفیت این نوع روفرشی ها براساس تراکم و رنگ آن ها مشخص می گردد. به همین جهت هر چقدر تراکم بافت روفرشی ها بهتر باشد. و روفرشی زرق و برق بهتری داشته باشد. از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

روفرشی های تک رو تنها یکطرف آن ها مخملی و به اصطلاح پرزدار می باشد. در صورتی که روفرشی های دورو هر دو طرف آن ها مخملی می باشد. و از سر خوردن روفرشی ها جلوگیری می کنند. برای اینکه کاورفرش باکیفیت خریداری نمایید. حتما از قبل با یک فروشنده معتبر مشورت نمایید.

قیمت انواع روفرشی های تکرو و دورو مخمل به نوع نخ و رنگ آن ها بستگی دارد. به این صورت که اگر شرکت از نخ های باکیفیت تر و رنگ های با ثبات تری استفاده نماید. روفرشی با کیفیت بالاتری بدست مصرف کننده های عزیز می رسد.

مدل جدید روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کشدار در انواع مدل های افشان و حوضچه دار به بازار عرضه می شوند. و از آن جایی که سلیقه خانوار ها متفاوت می باشد. به همین جهت شرکت هر چند ماه یکبار در طرح های خود تنوع ایجاد می کند. تا مشتریان حق انتخاب بهتری داشته باشند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما