طرح پرفروش کاورفرش مخمل

طرح پرفروش کاورفرش مخمل

برای خرید و مشاهده ی مدل و طرح پرفروش کاورفرش مخمل با همکاران واحد فروش ارتباط بگیرید. تا طرح و رنگ های پرفروش مجموعه را برای شما ارسال کنند. و به شما مشاوره ی رایگان در خصوص کیفیت و قیمت های روفرشی کشدار بدهند. در ادامه با ما همراه باشید.

طرح پرفروش کاورفرش مخمل

روفرشی های کشدار در طرح و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. و خداروشکر تنوع طرح ها به قدری زیاد شده است که هر خریداری با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارد. قادر است روفرشی های مورد نظر خود را خریداری نماید. برای اینکه کاورفرش فیکس فرش های شما شود. و حرکت نکند. باید سایز فرش های خود را برای ما ارسال کنید تا برای شما ریسایز انجام دهیم.

مدل روفرشی های کشدار شامل انواع روفرشی های طرح مدرن وینتج و حوضچه دار و طرح های افشان و گلدار می باشند. و هر یک از این روفرشی ها با توجه به سلیقه مشتریان خرید و فروش می شوند. و در رنگ های طوسی و سرمه ای و کرم بیش تری فروش را به خود اختصاص می دهند.

طرح پرفروش کاورفرش مخمل

برای خرید انواع روفرشی های کشدار مخملی در رنگ بندی و طرح های شیک باید ابتدا به دکوراسیون خود دقت کنید. و سپس براساس چیدمانی که دارید. و رنگ دیوار های خود ، کاورفرش مورد نظر را خریداری نمایید.

انواع روفرشی کشدار چاپی مخمل

کاور فرش های یزدی در حال حاضر توسط دستگاه های دیجیتالی چاپ می شوند. و با توجه به اینکه از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید این نوع روفرشی ها استفاده می گردد. به همین جهت از ثبات رنگ خوبی برخوردار می باشند. و در حین شستشو کم رنگ و بی خاصیت نمیشوند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما