کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد

قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

برای اطلاع از لیست قیمت خریدفروش کاورفرش مهام و ارتباط مستقیم با کارخانه با ما در تماس باشید. تا همکاران فروش طرح و رنگ روفرشی ها را به همراه قیمت آن ها برای شما ارسال کنند.

قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار با توجه به اینکه پارچه و رنگ آن ها گران قیمت می باشد. به همین در قیمت های بالایی در بازار خرید و فروش می شوند. قیمت خرده و عمده روفرشی ها متفاوت می باشد. و زمانی که نماینده ها انواع کاورفرش ها را از ما خریداری می کنند. با افزودن سود خود ، قیمت نهایی را به مشتریان خود می دهند.

قیمت روفرشی های کشدار نسبت به سایر روفرشی ها زیاد تر است. و زمانی که قیمت ها را در سایز بندی تناسب می بندیم. قیمت ها در سایز های مختلف به هم دیگر نزدیک می باشند. به عنوان مثال روفرشی های کشدار سایز 12 متری به سایز 9متری نزدیک می باشند. و یا اینکه قیمت روفرشی های 9متری به روفرشی های 6متری نزدیک می باشند.

برای اطلاع از لیست قیمت خریدفروش کاورفرش مهام و ارتباط مستقیم با کارخانه با ما در تماس باشید. تا همکاران فروش طرح و رنگ روفرشی ها

دلیل اینکه قیمت ها را در سایز بندی نزدیک به هم می باشند. دور ریخت و ضایعات پارچه و رنگ روفرشی ها می باشند. که معمولا در هر طاقه 100متری روفرشی بیش از 7 تا 12 متر آن ها دور ریخت می شود. و شرکت برای اینکه هزینه و سربار های خود را جبران نماید. آن ها را به قیمت روفرشی ها اضافه می کند.

لیست قیمت پخش روفرشی

برای اینکه نماینده ها و پخش کننده های روفرشی در سراسر کشور قادر به خرید و فروش انواع کاور فرش ها باشند. و از لحاظ قیمت و رقابتی با سایر همکاران رقابت بکنند. به همین جهت شرکت مهام لیست قیمت عمده فروش ها و خرده فروش ها را تفکیک می نماید. تا هر گروه روفرشی ها را با قیمت گروه خود به فروش برساند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما