خرید عمده کاورفرش کارخانه

خرید عمده کاورفرش کارخانه

برای فروش و خرید عمده کاورفرش کارخانه و اطلاع از لیست قیمت روفرشی ها با مجموعه مهام بافت در ارتباط باشید. تا همکاران شما را در خصوص شرایط پرداخت و نحوه ی فروش شرکت راهنمایی کنند.

خرید عمده کاورفرش کارخانه

برای خرید عمده روفرشی های کشدار باید از قبل سفارش خود را ثبت کنید. و سپس بعد از 15 روزکاری آن ها را دریافت نمایید. شرایط تولید این نوع روفرشی ها با سایر منسوجات متفاوت می باشد. به این صورت که ابتدا پارچه آن ها باید بافته شود. و سپس طرح و رنگ روفرشی ها بر روی پارچه چاپ می گردد. و بعد از اینکه پارچه ها تکمیل شدند. به قسمت خیاطی میروند. تا چهار طرف آن ها دور دوزی شود.

فرایند تولید روفرشی های کشدار از مابقی بیش تر می باشد. و به همین دلیل مدت تحویل روفرشی ها بین 15 الی 18 روز کاری می باشد. نماینده و مشتریان باید سفارشات خود را ثبت کنند. و سپس کارخانه طبق برنامه تولید خود ، آن ها را به مشتریان خود تحویل می دهد.

خرید عمده کاورفرش کارخانه

شرکت قادر به تولید حجم زیادی از روفرشی ها نیست. و دلیل آن این است که هر یک از مشتریان سلیقه و فرهنگ متناسب به خود را دارد. و ممکن است روفرشی های متفاوتی را می پسندند. به همین جهت اگر کارخانه این نوع روفرشی ها زیاد تولید کند. قادر به فروش آن ها نمی باشد.

عمده فروش کاورفرش کارخانه مهام

روفرشی های کشدار بیش ترین فروش را در بین روفرشی های دیگر دارند. و دلیل آن کاربردی آن ها در منازل می باشد. هر خانواری برای خرید مجدد فرش ها مشکلات مالی دارند. در صورتی که با کاورفرش قادر است هزینه های خود را نصف کنند.

برای خرید عمده انواع کاورفرش و مشاهده ی طرح و رنگ روفرشی ها می توانید به یکی از شماره های زیر پیام بدهید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما