فروش ویژه کاورفرش شب یلدا

کارخانه روفرشی زرکدار مهام

در این مقاله قرار است در خصوص کارخانه روفرشی زرکدار مهام و طرح های متنوع آن ها برای شما صحبت کنیم. مجموعه مهام عرضه کننده انواع روفرشی های زرکدار با قیمت های مناسب و کیفیت عالی می باشد.

کارخانه روفرشی زرکدار مهام

روفرشی های زرکدار از جمله روفرشی های پرفروش و پر کاربرد در ایران می باشند. و این نوع محصولات به دلیل زرق و برقی که دارند. و رنگ و طرح های جذاب آن ها ، توجه هر خریدار را به خود جلب می کنند. وزن در قیمت روفرشی ها تاثیر به سزایی دارند. به گونه ای که روفرشی های سبک وزن نسبت به روفرشی های سنگین وزن قیمت کمتری دارند.

شرکت تولیدی برای بافت روفرشی های زرکدار باید از دستگاه 4 جاکارد استفاده کند. تا تراکم و بافت روفرشی های میزان گردد. و هر چقدر از نخ های سفت پیچ و با کیفیت استفاده شود. روفرشی زیر و بم بهتری به خود می گیرد. و درخشش بهتری را به منزل می دهد.

کارخانه روفرشی زرکدار مهام

تولید روفرشی های زرکدار در شبانه روز حدود 15 تخته سایز 12 متری می باشد. و  روند تولید آن ها کند است. به همین جهت بافت این نوع روفرشی ها برای هر سفارش حدود یک هفته زمان می برد . و بعد از اینکه روفرشی ها تولید شدند. از طریق باربری برای مشتریان ارسال می شوند.

تولید انواع روفرشی سفارش مشتری

روفرشی ها طبق سفارش مشتریان بافته می شوند. تا شرکت موجودی انبار خود را کاهش دهد. و با این شیوه عرضه و تقاضا به نحو احسن انجام گیرد. با توجه به اینکه روفرشی های مختلفی در طرح و رنگ های شیکی در مجموعه به بازار عرضه می گردد. شما مشتریان عزیز قادر خواهید بود. روفرشی های خود را با قیمت مناسب تر و با شرایط پرداختی بهتری از مجموعه مهام خریداری نمایید.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

خانه درباره ماتماس با ما