انواع رنگ کاورفرش دورو

انواع رنگ کاورفرش دورو

جهت مشاهده مدل و انواع رنگ کاورفرش دورو با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص کیفیت رنگ ها و بافت روفرشی ها راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع رنگ کاورفرش دورو

رنگ روفرشی های کشدار شامل رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی و کرم و مشکی می شوند. هر یک از این روفرشی ها سلیقه افراد مختلفی می باشند. و با توجه به اینکه دکوراسیون ها متفاوت می باشد. به همین جهت شرکت روفرشی های کشدار را در تنوع بالایی خریداری کرده است. تا مشتریان حق انتخاب بیش تری داشته باشند.

روفرشی های کشدار شامل طرح های شیک و مدرنی می شوند. که توجه هر مشتری را به خود جلب می کنند. و با توجه به اینکه چیدمان های منازل متفاوت است. به همین جهت خانوار ها قادرند طبق دکوراسیون خود ، روفرشی کشدار مناسبی را خریداری نمایند.

انواع رنگ کاورفرش دورو

با توجه به اینکه رنگ روفرشی ها در نمای داخلی منازل تاثیر بسزایی دارند. به همین جهت رنگ های طوسی و سرمه ای توجه بیش تری را به خود جلب می کنند. و با هر نوع دکوراسیونی سازگار و هماهنگ می باشند.

روفرشی کشدار دورو مخمل انواع

روفرشی های کشدار شامل طرح و رنگ های مدرنی می شوند. و با توجه به اینکه در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. به همین جهت خانوار ها باید طبق سایز فرش های خود روفرشی ها را سفارش دهند. تا بعد از اینکه روفرشی ها را بر روی فرش ها نصب می کنید. مشکلی در فیکس کردن آن ها نداشته باشید.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =

خانه درباره ماتماس با ما