قیمت کاورفرش 6متری دورو

قیمت کاورفرش 6متری دورو

برای اطلاع از لیست قیمت کاورفرش 6متری دورو و خرید و فروش عمده روفرشی ها با مجموعه مهام در ارتباط باشید. شرکت تولیدی روفرشی مهام عرضه کننده انواع روفرشی های زرک و مخمل و ابریشم و کاورفرش می باشد.

قیمت کاورفرش 6متری دورو

در این موضوع قرار است به صورت تخصصی در خصوص قیمت روفرشی های کشدار سایز 6 متری و مدل های مختلف آن ها برای شما صحبت کنیم. ابتدا باید به عرضتان برسانیم که روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. و هر یک از این روفرشی ها مشتریان مختص به خود را دارند.

برای اینکه در خصوص قیمت روفرشی کشدار 6متری مطلع باشید. روفرشی های کشدار هر چقدر سایز آن ها کوچک تر باشند. در تناسب قیمت بیش تری دارند. به طور مثال اگر 12 متری آن ها 1.400.000 تومان باشد. در تناسب وعرف قیمت 6متری آن ها باید700.000 تومان باشد. در صورتی که قیمت واقعی 6متری ها حدود 890.000 ت می شود .

قیمت کاورفرش 6متری دورو

دلیل این تغییر قیمت به ضایعات و دور ریخت پارچه ها تاثیر دارد. و از آن جایی که در تولید کاورفرش ها این چنین مشکلاتی وجود دارد. به همین جهت شرکت هزینه دور ریخت های خود را به قیمت ها اضافه می نماید.

سایز روفرشی کشدار 6متری

کاورفرش های 6 متری سایز استاندارد 2*3 متر دارند. و مناسب فضا های کوچک منزل می باشند. در صورتی که سایز فرش های شما غیر استاندارد است. حتما قبل از سفارش باید سایز دقیق فرش های خود را به شرکت اعلام کنید. تا طبق فرش شما ،روفرشی ها را ریسایز و برای شما ارسال کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

9137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

خانه درباره ماتماس با ما