خرید عدلی روفرشی کشدار مهام

خرید عدلی روفرشی کشدار مهام

برای فروش و خرید عدلی روفرشی کشدار مهام و اطلاع از قیمت های کاورفرش ها باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. تا همکاران شما را در خصوص نحوه ی خرید و قیمت ها راهنمایی کنند.

خرید عدلی روفرشی کشدار مهام

کاور فرش های مهام بافت به دلیل بافت و جنس مرغوبی که دارند. خریداران زیادی تقاضای خرید این نوع روفرشی ها را دارند. اکثر روفرشی ها یا رنگ پس می دهند. یا اینکه سر می خورند. و روی فرش ها فیکس نمی شوند. برای اینکه کاورفرش های جنس خوبی را خریداری کنید. باید روفرشی ها دورو مخمل و رنگ ثابت باشند. و برای کشدوزی آن ها از بهترین کش استفاده شده باشد.

روفرشی های کشدار از طریق عدل هایی برای مشتریان ارسال می شوند. و معمولا هر عدلی به تعداد 15 تخته کاو فرش در آن ها جا می گیرد. برای اینکه کاورفرش ها شیک تر جلوه کنند. آن ها را داخل کاور های زیبی قرار می دهیم.

خرید عدلی روفرشی کشدار مهام

خرید و فروش کاورفرش ها به صورت سفارشی می باشد. ابتدا مشتری طبق سلیقه ی خود طرح ها را انتخاب می کند. و سپس شرکت طبق سلیقه مشتری روفرشی ها را تولید می کند. و به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می نماید.

قیمت روفرشی کشدار مهام یزد

روفرشی کشدار مشتریان در سایز های مختلف با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. و کارخانه ها با توجه به نوع شانل و مواد اولیه ای که در بافت روفرشی ها به کار رفته است. برای محصولات خود قیمت گذاری می کنند.

با توجه به اینکه قیمت فرش های جدید گران شده است. و هر فردی قادر به خرید آن ها نمی باشد. به همین جهت خریداران تمایل زیادی به خرید روفرشی های کشدار با قیمت های مناسب تر از فرش ها را دارند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما