قیمت روفرشی عدلی شرکت تولیدی

قیمت روفرشی عدلی شرکت تولیدی

برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی عدلی شرکت تولیدی مهام یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت روفرشی عدلی شرکت تولیدی

روفرشی های یزدی از طریق عدل هایی برای مشتریان ارسال می شوند. و هر عدل 15 الی 30 تخته روفرشی در سایز بندی . فضا دارد . و از این طریق هزینه حمل مشتریان . کمتر می گردد. و خرید و فروش روفرشی ها برای خریداران . با سود بالاتری همراه خواهد بود.

قیمت روفرشی ها در وزن و بافت ها متفاوت می باشد. و از آن جایی که روفرشی ها در انواع روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم و کاور فرش تولید می شوند. و هر یک از این نوع روفرشی ها در وزن های مختلف به قیمت های بالا یا پایینی به فروش می رسند.

قیمت روفرشی عدلی شرکت تولیدی

از جمله حسن هایی که این نوع روفرشی ها دارند. می توان به کاربرد زیاد آن ها در منزل و قیمت مناسبشان اشاره کرد. که هر خریداری با توجه به درآمد و حقوقی که دارند. قادر به خرید و استفاده از این نوع روفرشی ها را دارند. در صورتی که برای منسوجات دیگر چنین شرایطی فراهم نیست.

قیمت عمده روفرشی های شرکت

قیمت عمده روفرشی ها در بازار مشخص می باشد. و عمده فروشان در خصوص قیمت ها اطلاع دارند. به همین جهت این نوع روفرشی ها سقف فروش مشخصی دارند. و با توجه به اینکه حاشیه سود معینی برای آن ها تعیین شده است. به همین جهت هر خریداری در خرید و فروش آن ها سود خوبی می کند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =

خانه درباره ماتماس با ما