کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد

کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد

برای خرید مستقیم از کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد و اطلاع از قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. همکاران ما شما را در خصوص قیمت ها و شرایط پرداختی راهنمایی می کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد

روفرشی های کشدار در سایز و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند. این نوع از روفرشی ها بهترین کیفیت و ثبات رنگ را دارند. و با توجه به اینکه کشدوزی شده می باشند . به همین جهت به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند. و سر نمی خورند.

کاور فرش به عنوان محافظ فرش در منزل به کار می رود. و این نوع روفرشی ها قابل شستشو می باشند. به همین جهت خانوار ها دردسر شستشوی آن ها را ندارند. برای اینکه کاور فرش ها را مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسبی خریداری کنید. مجموعه ما قادر است این نوع محصولات را طبق سایز فرش های شما و در طرح های مختلف برای شما تامین نماید.

کارخانه روفرشی کشدار مهام یزد

شرکت تولیدی کاورفرش در شهر های یزد و تهران و تبریز موجود می باشد. و هریک از این کارخانه ها رنگ های خود را از خارج از کشور . وارد می کنند. و پارچه ها را از شرکت های تولیدی . در استان یزد خریداری می کنند. و با استفاده از آن ها پارچه های خود را چاپ می کنند. تا کاور فرش های باکیفیتی را تحویل خریداران عزیز دهند.

تولید کاورفرش مهام ارزان

بافندگی مهام بافت در حال حاضر کاور فرش ها را به صورت اختصاصی در بازار داخلی توزیع می نماید. و خداروشکر با توجه به کیفیت کار و شرایط خوبی که برای مشتریان خود در نظر می گیرد. به همین جهت سود خوبی عاید خریداران می گردد. برای خرید مستقیم روفرشی های کشدار از کارخانه حتما با ما در ارتباط باشید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های کشدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

خانه درباره ماتماس با ما