کیفیت روفرشی شانل ابریشم یزد

کیفیت روفرشی شانل ابریشم یزد

در این مقاله قرار است در خصوص کیفیت روفرشی شانل ابریشم یزد و قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. برای شما صحبت کنیم. در ادامه حتما همراه باشید.

کیفیت روفرشی شانل ابریشم یزد

روفرشی های ابریشم در چند طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند. با توجه به نوع بافت و نخ های عالی که در بافت آن ها به کار رفته است. به همین جهت این نوع روفرشی ها به عنوان بهترین روفرشی ابریشم بازار شناخته می شوند. و جزو پرفروش ترین محصولات یزد می باشند.

کیفیت روفرشی به دو عامل بستگی دارد. اول نوع نخ و دوم به دستگاه تولیدی کارخانه که روفرشی ها را می بافد. اگر شرکت از بهترین نخ بازار جهت تولید روفرشی های ابریشم استفاده نماید. حتی اگر وزن ناچیزی نداشته باشد. با این وجود بهترین کیفیت را دارد. و با قیمتی بالا در بازار خرید و فروش می شوند.

کیفیت روفرشی شانل ابریشم یزد

اگر دستگاه شرکت قدیمی باشد. و قادر به بافت سریع روفرشی نباشد. روفرشی ابریشم یا دچار خرابی بافت می شود. و یا اینکه تراکم کار پایین می آید. به همین جهت در کیفیت روفرشی تاثیر بسزایی دارد. شرکت هایی که برند هستند معمولا از دستگاه های 8 جاکارد مدرن برای تولید روفرشی ها استفاده می کنند. به همین جهت روفرشی ها با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه می شوند.

انواع روفرشی ابریشم در رنگ بندی

برای خرید روفرشی های ابریشم در رنگ بندی کافیست سفارش خود را برای مجموعه مهام ارسال کنید. تا طبق سفارش شما ، روفرشی ها را در رنگ های طوسی و سرمه و کرم و آبی و کرم تولید و در زمان کوتاه برای شما ارسال نماییم .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

خانه درباره ماتماس با ما