بارگیری روفرشی برای مشتری

بارگیری روفرشی برای مشتری

از آن جایی که مشتریان زیادی در خصوص بارگیری روفرشی برای مشتری سئوالاتی پرسیدند. به همین جهت در این مقاله قرار است بارگیری روفرشی ها را برای مشتریان توضیح دهیم. تا زمانی که خریداران قصد خرید روفرشی ها را دارند. با بارگیری و سیاست شرکت آشنا باشند.

بارگیری روفرشی برای مشتری

زمانی که روفرشی ها بافته شدند. و در انبار کارخانه قرار گرفتند. شرکت طبق سفارش مشتریان ، عدل روفرشی ها را برای خریداران خود ارسال می کند. و با توجه به اینکه حجم سفارش مشتریان متفاوت می باشد. به همین جهت برخی از سفارش مشتریان را به صورت عدلی و از طریق باربری برای آن ها ارسال می کنیم. و برخی دیگر که حجم بالاتری را سفارش می دهند از طریق کامیون های خاور و تک و جفت برای خریداران خود می فرستیم.

روفرشی ها در انواع مختلفی تولید می شوند. و شامل روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم و کاور فرش می شوند. روفرشی های مخمل با توجه به اینکه سبک تر هستند. در تعداد بالاتری در یک عدل قرار می گیرند. و در  صورتی که روفرشی های شانل ابریشم که سنگین تر هستند. نهایتا در تعداد 15 تخته در عدل جا می گیرند.

بارگیری روفرشی برای مشتری

روفرشی ها هر چقدر تراکم بافت بیش تری داشته باشند. و وزن آن ها سنگین تر باشند. شرکت قادر است تا تعداد مشخصی از آن ها را در یک عدل از روفرشی ها قرار دهد. در صورتی که تعداد بیش تری از روفرشی ها را در یک عدل قرار دهد. گونی یا عدل پاره می شود. و روفرشی ها از هم باز می شوند.

خرید عدلی روفرشی از کارخانه

روفرشی ها به صورت عدلی از کارخانه خارج می شوند. و مشتریان براساس سفارش هایی که دارند. روفرشی های خود را از کارخانه تحویل می گیرند. با توجه به اینکه کارخانه در هر شهری نماینده و مشتریان خود را دارد. به همین جهت میزان تولید روزانه و ماهانه شرکت کاملا مشخص می باشد.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما