برای خرید و فروش انواع روفرشی جدید کارخانه مهام و اطلاع از قیمت هایی که روفرشی ها در بازار توزیع می شوند. با همکاران فروش ما تماس بگیرید.

انواع روفرشی جدید کارخانه مهام

برای خرید و فروش انواع روفرشی جدید کارخانه مهام و اطلاع از قیمت هایی که روفرشی ها در بازار توزیع می شوند. با همکاران فروش ما تماس بگیرید. تا در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی ها به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید.

انواع روفرشی جدید کارخانه مهام

روفرشی های مهام بافت در انواع و اقسام جدیدی در بازار خرید و فروش می شوند. و با توجه به اینکه روفرشی ها شامل مدل های زرکدار و مخمل و ابریشم و کاورفرش می شوند. به همین جهت هر یک از این طرح ها مشتریان خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های مخمل که طرحی ساده دارند. بیش تر در جنوب کشور بفروش می رسند.

در صورتی که روفرشی های ابریشم و زرکدار تنوع طرح و رنگ بالایی دارند. و بیش ترین فروش را در بین سایر روفرشی ها به خود اختصاص داده اند. به همین جهت با این وجود که قیمت بالایی دارند. مشتریان این نوع روفرشی ها را بیش تر خریداری می کنند.

کارخانه روفرشی مهام بافت انواع . روفرشی ها را طبق سفارش مشتریان تولید می نماید. و برنامه تولید خود را طبق سفارشاتی که از خریداران خود دریافت می نماید. به گونه ای برنامه ریزی می کند که روفرشی ها را معمولا بعد از تاریخ مشخصی برای مشتریان خود ارسال می کنند.

کارخانه انواع روفرشی مهام یزد

روفرشی های کارخانه معمولا از سایز های کوچک تا سایز های بزرگ در بازار توزیع می شوند. و این نوع روفرشی ها بیش تر در رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی به فروش می رسند. اکثر خریداران برای اینکه روفرشی ها دوام و ماندگاری بیش تری داشته باشند. از این نوع رنگ بندی ها استفاده می کنند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

خانه درباره ماتماس با ما