طرح انواع روفرشی کشدوزی یزد

طرح انواع روفرشی کشدوزی یزد

جهت مشاهده ی مدل و طرح انواع روفرشی کشدوزی یزد و اطلاع از قیمت هایی که انواع روفرشی های جدید در بازار خرید و فروش می شوند. در ادامه با ما همراه باشید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

طرح انواع روفرشی کشدوزی یزد

روفرشی های کشدار در انواع طرح و رنگ های جدیدی به بازار عرضه می شوند. و شرکت های تولیدی به قدری طرح و رنگ های خود را متنوع کرده اند. که هر خریداری با هر سلیقه و فرهنگی که دارد. قادر است این نوع روفرشی ها را خریداری نماید. و طرحی که با دکوراسیونش سازگاری بهتری دارد را پیدا کند.

با توجه به اینکه رنگ هایی مانند طوسی و سرمه ای و آبی فیروزه ای از همه پرفروش تر می باشند. به همین جهت کد هایی که این نوع رنگ بندی ها را دارند. توجه خریداران بیش تری را به خود جلب می کنند. طرح روفرشی در زیبایی منزل تاثیر زیادی دارد. به گونه ای که اگر پس زمینه ی منزلتان به رنگ روشن باشد. و از یک رنگ تیره در منزل استفاده کنید. تضاد به وجود آمده جلوه خوبی را به شما می دهد.

طرح انواع روفرشی کشدوزی یزد

علاوه بر اینکه روفرشی ها باید جنس خوبی داشته باشند. و بافت آن ها متراکم و ظریف باشد. رنگ و طرح نیز در این نوع محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت شرکت برای اینکه مشتریان از محصولات بازدید بیش تری داشته باشند. طرح های به روز بازار را عرضه می نماید.

مدل های روفرشی کشدار یزد

کاورفرش های یزدی در مدل های افشان و وینتج و مدل های حوضچه دار از همه پرفروش تر می باشند. و در حال حاضر اکثر خریداران از طرح های جدید شرکت خوششان می آید. و در منازل خود از روفرشی هایی که رنگ درخشان و مدل های شیکی دارند. بیش تر استفاده می کنند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =

خانه درباره ماتماس با ما