کارخانه تولیدی انواع روفرشی یزد

کارخانه تولیدی انواع روفرشی یزد

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی انواع روفرشی یزد و اطلاع از قیمت هایی که روفرشی ها در بازار خرید و فروش می شوند. در ادامه با ما همراه باشید

کارخانه تولیدی انواع روفرشی یزد

روفرشی ها در انواع روفرشی های زرکدار و ابریشم و مخمل و کاورفرش در کارخانه تولید می شوند. و هر یک از این نوع روفرشی ها نخ و کیفیت های مختلفی دارند. به همین جهت مشتریان طبق کاربردی که دارند. از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند.

روفرشی های مخمل طرحی ساده دارند. و از همه ارزان قیمت تر می باشند. این نوع روفرشی ها بیش تر جنبه صادراتی دارند. در صورتی که روفرشی های زرکدار بافتی سفت و محکمی دارند. و زرق و برق آن ها توجه هر فردی را به خود جلب می کند.

کارخانه تولیدی انواع روفرشی یزد

روفرشی های ابریشم جزو پرفروش ترین روفرشی ها می باشند. به نحوی که کارخانه ها به دلیل تقاضای بالای خریداران قادر به تولید به موقع این نوع روفرشی ها نمی باشند. رنگ و طرح های روفرشی های ابریشم زبان زد عام و خاص می باشد.

تولید روفرشی ها با قیمت مناسب

مجموعه ما با توجه به اینکه دستگاه های مختلفی برای تولید روفرشی ها دارد. و روابط خوبی با شرکت های ریسندگی دارد. به همین جهت روفرشی ها را با قیمت های مناسب و شرایط پرداختی عالی برای نماینده های خود ارسال می نماید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

خانه درباره ماتماس با ما