رنگبندی روفرشی دور کشدار

فروش کاورفرش ریسایز دورو

خرید و فروش کاورفرش ریسایز دورو در بافندگی مهام یزد انجام می گیرد. و مجموعه با توجه به سابقه و مشتریان زیادی که در سراسر کشور دارد. قادر است انواع روفرشی ها را در سایز های استاندارد و غیر استاندارد برای شما تامین نماید.

فروش کاورفرش ریسایز دورو

روفرشی ها به طور استاندارد در ابعاد 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و حتی برخی از شرکت ها سایز 4 متری را به ابعاد خود اضافه کرده اند. با توجه به اینکه سایز فرش در فیکس شدن روفرشی ها کاربرد زیادی دارد. به همین جهت ابتدا خریداران باید ابعاد دقیق فرش های خود را اندازه بگیرند. و سپس با شرکت هماهنگ کنند.

شرکت طبق سفارش مشتری روفرشی ها را تولید می کند . و در اندازه هایی که آن ها گفته اند روفرشی ها را دور دوزی می نماید. برای اینکه روفرشی ها را ریسایز نماییم. در صورتی که ابعاد فرش ها کوچک تر است. باید پارچه اضافی به روفرشی ها بدوزیم . و در صورتی که ابعاد فرش بیش تر باشد. باید پارچه روفرشی ها را برش بزنیم. تا هم اندازه فرش ها گردد.

فروش کاورفرش ریسایز دورو

برای اینکه روفرشی ها در هر فرشی فیکس گردند . ما در گوشه های روفرشی چند دوخت متفاوت گذاشته ایم. و معمولا در حد 3 سانتی متر در هر گوشه ای بیش تر فضا می گذاریم . تا در صورتی که روفرشی ها به خوبی بر روی فرش ها فیکس نشدند. خریداران با کم و زیاد کردن دوخت پارچه ها مشکل خود را برطرف نمایند.

خرید روفرشی کشدار مخمل دورو

برای خرید روفرشی های کشدار باید سفارش خود را از طریق رسانه های اجتماعی در دسترس شرکت ارسال نمایید. و شرکت بعد از دریافت آن . طبق برنامه ی تولیدی خود ، روفرشی ها را بعد از 15 تا 20 روز کاری برای شما ارسال می نماید. و تولید روفرشی ها به دلیل اینکه چند مرحله ای و در چند کارخانه متفاوت صورت می گیرد. به همین جهت زمان بر می باشد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های یزد با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

   عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

خانه درباره ماتماس با ما