پرفروش ترین روفرشی کارخانه مهام

پرفروش ترین روفرشی کارخانه مهام

برای خرید پرفروش ترین روفرشی کارخانه مهام و اطلاع از قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. همکاران ما شما را در خصوص نحوه ی خرید و قیمت روفرشی های راهنمایی خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

پرفروش ترین روفرشی کارخانه مهام

روفرشی هایی که در شرکت مهام بافت تولید می شوند. شامل انواع روفرشی های مخمل ساده و روفرشی های ابریشم و زرکدار و کاور فرش می شوند. و هر یک از این مدل روفرشی ها با توجه به بافت و کیفیت و براقیتی که دارند. در قیمت و طرح های مختلفی به فروش می رسند.

به عنوان مثال روفرشی های شانل ابریشم از لحاظ کیفیت و ظرافت زبانزد خاص و عام می باشند. و در بین روفرشی ها پرفروش تر می باشند. با وجود قیمت بالایی که دارند. خریداران بیش ترین تقاضا را دارند. روفرش های کشدار نیز با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه شده اند.

پرفروش ترین روفرشی کارخانه مهام

هر یک از مدل های روفرشی ها در مجموعه ما در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید می شوند. و خریداران قادرند انواع روفرشی ها را در طرح و سایز های مختلف سفارش بدهند. مشتریان لیست سفارش های خود را برای ما ارسال می کنند. و مجموعه طبق برنامه تولید خود ، روفرشی ها را تولید و برای خریداران ارسال می کنند.

طرح های پرفروش روفرشی کارخانه

روفرشی های پرفروش کارخانه در طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال در حال حاضر روفرشی هایی که طرح افشان و گلدار دارند. بیش تر مورد توجه خریداران قرار می گیرند. در صورتی که طرح های حوضچه دار نیز مخاطبان خاص خود را در جای جای ایران دارند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. مجموعه ما سابقه ی خوبی در زمینه ی خرید و فروش روفرشی ها دارد. و قادر است انواع روفرشی ها را با قیمت های مناسبی برای شما تامین نماید

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

خانه درباره ماتماس با ما