عدل بندی روفرشی ارزان

عدل بندی روفرشی ارزان

در این مقاله قرار است در خصوص عدل بندی روفرشی ارزان قیمت یزد برای شما صحبت کنیم. اگر فروشنده و مغازه دار می باشید. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله را بخوانید تا اطلاعات مفیدی در خصوص روفرشی ها و قیمت آن ها بدست بیاورید.

عدل بندی روفرشی ارزان

روفرشی یک محصول عالی برای منزل و بیرون از منزل می باشد. و خداروشکر با توجه به قیمت مناسبی که دارد. هر خریداری با هر بودجه ای قادر است این نوع محصول را خریداری نماید. از جمله ویژگی های این روفرشی می توان به بافت نرم و قیمت مناسب و زیر دست عالی آن ها اشاره کرد.

کارخانه برای اینکه روفرشی های خود را بسته بندی نماید. آن ها را با دستگاه پرس فشرده می کند. و با تسمه هایی  آن ها را محکم می کند. تا از هم باز نشوند. و سپس آن ها را داخل گونی هایی قرار می دهد.معمولا داخل هر گونی بین 15 الی 30 تخته روفرشی قرار می گیرد. این عامل برای هزینه حمل به مشتریان کمک زیادی می کند.

عدل بندی روفرشی ارزان

هر یک از عدل های روفرشی شامل سایز های مختلفی می شوند. به عنوان مثال برخی از مشتریان سایز های 6 و 9 و 12 متری را با هم سفارش می دهند. به همین جهت همه را داخل یک عدل قرار می دهیم. تا کرایه کمتری بخورد. در صورتی که برخی از مشتریان که حجم سفارش بیش تری دارند. هر سایز از روفرشی ها را به صورت عدلی جدا سفارش می دهند.

بارگیری روفرشی ها در عدل

بهترین راه برای . بسته بندی روفرشی ها . استفاده از گونی و پرس کردن آن ها می باشد. به همین جهت چند دهه است . که بین کارخانه ها مرسوم شده است. تا روفرشی ها را به این نحو . بسته بندی کنند.

بارگیری روفرشی ها به حجم سفارش مشتری ها بستگی دارد. به این صورت که برخی از سفارش ها را با وانت و باربری های خرده بار ارسال می کنیم. و برخی دیگر از طریق کامیون های خاور و تک و جفت و ترانزیت بارگیری می کنیم.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

 

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =

خانه درباره ماتماس با ما