فروش ویژه کاورفرش شب یلدا

فروش ویژه کاورفرش شب یلدا

مجموعه مهام بافت فروش ویژه کاورفرش شب یلدا را برای خریداران گرامی در نظر گرفته است. تا خریداران از تخفیف های استثنایی بافندگی مهام برخوردار شوند. در ادامه با ما همراه باشید.

فروش ویژه کاورفرش شب یلدا

کاورفرش یک محصول پرکاربرد در منازل خانوار ها می باشد. و به همین جهت خریداران استقبال . خوبی از آن ها می کنند. این نوع محصول محافظ خوبی برای فرش ها می باشد. و با توجه به قیمت مناسبی که دارد. هر خریداری به جای خرید فرش های گران قیمت از این نوع روفرشی ها استفاده می کند. تا فضای منزل خود را زیباتر کند.

مجموعه در نظر گرفته است تا روفرشی های کشدار را با تخفیف های ویژه ای به فروش برساند. و خریدارانی که تا شب یلدا سفارش های خود را ثبت می کنند. مجموعه مهام کاورفرش ها را با تخفیف 15 درصد به فروش می رساند. و مهلت استفاده از این تخفیف فقط تا شب یلدا می باشد. و بعد از آن قیمت ها به روال عادی بر می گردند.

فروش ویژه کاورفرش شب یلدا

برای اینکه روفرشی های مورد نظر خود را خریداری کنید باید با مجموعه تماس بگیرید. تا طرح ها را دریافت کنید. و سپس مدل را انتخاب و برای مجموعه ارسال کنید. تا همکاران کاورفرش مدنظر شما را در اسرع وقت آماده نمایند.

خرید کاورفرش تخفیفی شب یلدا

جهت اینکه خدمات بهتری به مشتریان خود بدهیم . در مناسبت هایی که در طول سال وجود دارد. شرکت برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید به مجموعه ، کاورفرش ها را با قیمت های مناسب و ارزان به بازار عرضه می نماید. تا خریداران از خرید خود اطمینان بهتری داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

خانه درباره ماتماس با ما