برای اطلاع از لیست قیمت فروش انواع روفرشی ابریشم و مشاهده ی طرح های آن ها با ما تماس بگیرید. تا همکاران به خوبی شما را راهنمایی کنند.

قیمت فروش انواع روفرشی ابریشم

برای اطلاع از لیست قیمت فروش انواع روفرشی ابریشم و مشاهده ی طرح های آن ها با ما تماس بگیرید. تا همکاران به خوبی شما را راهنمایی کنند. در این مقاله با قیمت فروش و خرید روفرشی ابریشم آشنا خواهید شد.

قیمت فروش انواع روفرشی ابریشم

در این مقاله قرار است در خصوص یکی از بهترین روفرشی های بازار برای شما صحبت کنیم. روفرشی های شانل ابریشم با توجه به بافت نرم و لطیفی که دارند. و هم چنین نقش و نگار ریز آن ها توجه هر فردی . را به خود جلب می کنند. و این نوع روفرشی ها وزن سنگین تری . نسبت به مابقی روفرشی ها دارند. و تراکم بافت آن ها زبانزد خاص و عام می باشد.

قیمت روفرشی های ابریشم نسبت به مابقی روفرشی ها گران تر است. و دلیل آن ها وزن بیش تر و تراکم و ظرافت بهتر آن ها می باشد. برای اینکه جلوه ی بهتری را به منزل و دکوراسیون خود بدهید . روفرشی های ابریشمی را در رنگ و طرح های زیبا انتخاب کنید. با توجه به اینکه قیمت زیادی دارند. با این وجود فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند.

برای اطلاع از لیست قیمت فروش انواع روفرشی ابریشم و مشاهده ی طرح های آن ها با ما تماس بگیرید. تا همکاران به خوبی شما را راهنمایی کنند.

قیمت روفرشی ها به نوع نخ و مواد اولیه و میزان نخی که در بافت روفرشی ها به کار می رود. بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های 7 کیلویی نسبت به روفرشی های 6 کیلویی ابریشم هم قیمت بالاتر و هم کیفیت بهتری دارند.

انواع روفرشی های ابریشم عدلی

روفرشی های ابریشمی جزو پرفروش ترین روفرشی های بازار ایران هستند. و تنوع طرح و رنگ آن ها به قدری زیاد می باشد. که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. روفرشی های ابریشمی کیفیت بالایی دارند. و برای اینکه آن ها را راحت تر برای مشتریان ارسال کنیم. آن ها را در عدل هایی قرار می دهیم. تا هم حمل آن ها آسان تر شود و هم اینکه مشتری هزینه حمل کمتری را پرداخت نماید.

جهت مشاهده طرح های روفرشی عدلی ابریشم  و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =

خانه درباره ماتماس با ما