خرید کاورفرش درجه1 کارخانه

خرید کاورفرش درجه1 کارخانه

فروش و خرید کاورفرش درجه1 کارخانه مهام بافت به صورت عمده و سفارشی انجام می گیرد. برای خرید مستقیم از شرکت و حذف واسطه ها از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. تا همکاران شما را در خصوص قیمت و طرح ها راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کاورفرش درجه1 کارخانه

روفرشی های کشدار از انواع روفرشی های جدید کارخانه می باشند. که در عرض 4 سال گذشته به محبوب ترین محصول شرکت تبدیل شدند. و این نوع روفرشی ها به عنوان محافظ فرش کاربرد زیادی دارند. و با توجه به قیمت مناسبی که دارند. هر خریداری با هر بودجه ای قادر است کاور فرش ها را خریداری نماید. و جلوه زیبا تری را به منزل خود بدهد.

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. و در صورتی که فرش ها غیر استاندارد باشند. خیاط ها طبق سایز فرشتان ، روفرشی ها را ریسایز می کنند. و برای مشتریان ارسال می شوند. تا بر روی فرش های خود نصب کنند. اگر روفرشی ها به درستی پهن شوند. و پایه مبل ها را در اطراف روفرشی ها محکم کنیم. بعد از مدتی بافت روفرشی ها به بافت فرش ها جذب می گردد. و از سر خوردن آن ها جلوگیری می شود.

خرید کاورفرش درجه1 کارخانه

روفرشی کشدار برای خریدارانی که قصد تعویض فرش های کهنه خود را دارند. مناسب می باشد. و افراد به جای خرید فرش های گران قیمت از روفرشی های کشدار ارزان قیمت استفاده می کنند. تا هم از فرش های خود محافظت کنند. و هم اینکه به دکوراسیون خود حال و هوای دیگری بدهند.

فروش کاورفرش درجه1 کارخانه 

روفرشی های کشدار از جنس پارچه شانل مخمل می باشند. و این نوع روفرشی ها بسیار نرم و کشسان می باشند. به همین جهت به راحتی بر روی فرش ها فیکس می شوند. و اگر سایز فرش ها استاندارد باشد. سر نمی خورند. برای اینکه خرید خوبی داشته باشید. حتما روفرشی های کشدار دورو مخمل که تراکم بافت بالایی دارند. را خریداری نمایید تا به مدت بیش تری از این نوع روفرشی ها استفاده کنید.

جهت خرید مستقیم از کارخانه تولیدی روفرشی مهام بافت و اطلاع از لیست قیمت روفرشی ها حتما از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. 

09137325660

09140908784

آقای عابدین زاده یزد 

wWW.MAHAMBAFT.COM

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =

خانه درباره ماتماس با ما