تولید روفرشی ارزان قیمت صادراتی

تولید روفرشی ارزان قیمت صادراتی

مجموعه بافندگی مهام یزد در حال حاضر فروش مستقیم و تولید روفرشی ارزان قیمت صادراتی را در حجم بالا و به صورت عمده انجام می دهد. و با توجه به سابقه ی خوبی که مجموعه و جناب آقای عابدین زاده در این راستا دارند. به همین جهت روفرشی ها با ظرفیت تولید بالا و با بهترین قیمت به بازار عرضه میشوند.

تولید روفرشی ارزان قیمت صادراتی

روفرشی های صادراتی نسبت به روفرشی هایی که در داخل کشور تولید می شوند. از کیفیت پایین تری برخوردار میباشند. و البته کیفیت و قیمت روفرشی ها به کشور مقصد ودرخواست مشتریان بستگی دارد. به عنوان مثال جنوب عراق و کشور افغانستان از جمله ارزان ترین و سبک ترین روفرشی های مخمل صادراتی را خریداری می کنند. و در این کشور ها قیمت از کیفیت روفرشی ها از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

برای اینکه روفرشی ها را در کیفیت های مختلف مشاهده کنید. باید از طریق راه های ارتباطی زیر با همکاران در ارتباط باشید. تا سمپل را برای شما در هر جای ایران یا خارج از کشور ارسال کنند. و بعد از تست کیفیت روفرشی ها آن ها را خریداری نمایید . شهرهای شمالی عراق مانند اربیل و کردستان از بهترین روفرشی های موجود در بازار یزد در رنگ بندی های روشن خریداری می کنند.

تولید روفرشی ارزان قیمت صادراتی

روفرشی های ارزان قیمت صادراتی در انواع مختلف سبک و سنگین وزن به بازار عرضه می شوند. و معمولا تقاضا برای روفرشی های مخمل 5 کیلویی صادراتی در رنگ بندی های طوسی و گردویی و زرشکی از همه بیش تر بوده است.

فروش روفرشی ارزان قیمت صادراتی 

بسیاری از خریداران انواع روفرشی ها را سفارش می دهند. و در خواست قیمت از مجموعه می کنند. باید به عرضتان برسانیم که قیمت روفرشی ها به وزن و سفارش شما عزیزان بستگی دارد . اگر روفرشی های 5 کیلویی با قیمت دلخواه شما نیستند. می توانید از روفرشی های 4.5 یا حتی 4 کیلویی خریداری نمایید. تا در زمان مقرر روفرشی ها را برای شما تولید کنیم. و درب کارخانه با شرایط ذکر شده به شما تحویل دهیم.

عابدین زاده یزد

09137325660

09140908784

www.mahambaft.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =

خانه درباره ماتماس با ما