برای مشاهده طرح روفرشی زرکدار کارخانه مهام و بررسی جنس و کیفیت آن ها از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش روفرشی ارزان جدید

با توجه به سئوالاتی که در خصوص لیست قیمت فروش روفرشی ارزان جدید پرسیده بودید. در این مقاله در خصوص قیمت روفرشی ها و کیفیت آن ها برای شما صحبت می کنیم. در ادامه حتما با ما همراه باشید.

قیمت فروش روفرشی ارزان جدید

روفرشی یک محصول پرکاربرد در منزل و خارج از منزل می باشد. و با توجه به قیمت مناسبی که دارد. هر خریداری متناسب به بودجه ای که دارد. قادر است روفرشی های مختلفی را متناسب با سلیقه ی خود خریداری نماید. برای اینکه روفرشی ها را با قیمت دلخواه خود خریداری نمایید. باید وزن و سایز و تعداد روفرشی هایی که سفارش دارید. را برای ما ارسال نمایید. تا همکاران طبق سفارش شما ، روفرشی ها را تولید و برای شما ارسال کنند.

قیمت فروش روفرشی ارزان جدید

قیمت فروش روفرشی ها در هر کارخانه ای متفاوت می باشد. برخی از کارخانه ها از مواد اولیه ضعیف تری استفاده می کنند. به همین جهت کیفیت روفرشی آن ها پایین تر می آید . و با قیمت های مناسب تری در بازار معامله می شوند. این نوع روفرشی ها کیفیت چندان جالبی ندارند. و بعد از مدتی رنگ و بافت آن ها شل و بی کیفیت می شود.

در مجموعه بافندگی مهام یزد روفرشی ها طبق کیفیت و وزنی که دارند . قیمت گذاری می شوند. تا خریداران مطابق درخواستی که دارند. روفرشی ها را خریداری نمایند. برای اینکه خرید بهتری داشته باشید. با مجموعه در تماس باشید. تا به طور کامل شما را راهنمایی کنیم.

لیست قیمت روفرشی ها در سال 1402

با توجه به تورم هایی که در بازار ایران وجود دارد. قیمت روفرشی ها هر ماه تغییر می کند. و خریداران برای خرید روفرشی ها باید هر دفعه از کارخانه قیمت بگیرند. اگر روفرشی ها را با منسوجات دیگر مقایسه کنیم . متوجه می شویم که این نوع روفرشی ها هم کاربرد بهتری دارند. و هم اینکه به راحتی قابل جابه جایی می باشند.

برای خرید روفرشی های مهام بافت باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. تا از این طریق همکاران طرح و رنگ ها را برای شما ارسال کنند. و در صورتی که سفارشی را ثبت کردید. در اسرع وقت برای شما روفرشی ها را ارسال می کنیم.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =

خانه درباره ماتماس با ما