خرید انواع روفرشی عدلی کارخانه

خرید انواع روفرشی عدلی کارخانه

جهت فروش و خرید انواع روفرشی عدلی کارخانه و مشاهده ی طرح های جدید روفرشی ها و خرید مستقیم از کارخانه می توانید با مشاوران ما هماهنگ کنید. تا روفرشی ها را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی خریداری نمایید.

خرید انواع روفرشی عدلی کارخانه

روفرشی ها به صورت عدلی بسته بندی می شوند. و از آن جایی که هر گونی بین 15 تا 30 تخته روفرشی در خود جا می دهد. به همین جهت هزینه حمل کمتری برای مشتری محاسبه می گردد. و خریدار طرح و رنگ بیش تری از روفرشی ها را در مجموعه خود خواهد داشت.

روفرشی ها بسته به سایز و ابعادی که دارند. در گونی ها قرار می گیرند. و با توجه به اینکه وزن روفرشی ها کم و زیاد می شود. به همین جهت تعداد روفرشی ها در هر عدلی متفاوت می باشد. و خریدارانی که روفرشی ها را در حجم بالایی سفارش می دهند. کارخانه هر طرح و رنگی از روفرشی ها را در یک عدل قرار می دهد. و با این کار انبار داری و سیستم فروش کارخانه منظم تر می شود.

خرید انواع روفرشی عدلی کارخانه

روفرشی ها در انواع طرح های زرکدار و مخمل و ابریشم و کاورفرش به بازار عرضه می شوند. و هر یک از این روفرشی ها مشتری و متقاضی خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های ابریشم با اینکه قیمت گرانی دارند. با این حال مشتریانی زیادی به دنبال خرید و فروش این مدل از روفرشی ها می باشند.

فروش روفرشی عدلی در کارخانه

کارخانه ها انواع روفرشی ها را به طور مستقیم از شرکت برای خریداران ارسال می کنند. و مشتریان با توجه به تقاضایی که دارند. لیست سفارش های خود را برای ما ارسال می کنند. تا طبق برنامه ی تولید خود روفرشی ها را آماده و ارسال کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های انواع و روفرشی های مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما