طرح پرفروش روفرشی شانل ابریشم  

برای مشاهده طرح پرفروش روفرشی شانل ابریشم مهام بافت و گرفتن لیست قیمت با ما همراه باشید. روفرشی های ابریشمی در طرح های به روز و زیبایی به بازار عرضه می شوند. برای خرید مستقیم از شرکت مهام در ادامه با ما همراه باشید.

طرح پرفروش روفرشی شانل ابریشم  

روفرشی های ابریشمی در طرح و رنگ های مختلفی به بازار ارسال می شوند. و شامل رنگ های پرفروش طوسی و سرمه ای می شوند. مجموعه رنگ های آبی و کرم و زرشکی آن ها را نیز تولید می کند. ولی تقاضا برای این رنگ از روفرشی ها کمتر می باشد. و مشتریان بیش تر رنگ های خنثی و طوسی را می پسندند.

با توجه به اینکه توجه خریداران بیشتر به سمت کار های لوکس و مدرن رفته است. و سلیقه هر یک از خریداران متفاوت می باشد. به همین جهت مجموعه به روفرشی ها تنوع بهتری داده است. تا خریداران حق انتخاب بیش تری داشته باشند. در بازار فعلی طرح هایی مانند افشان و حوضچه دار و طرح های گل گلی بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند.

روفرشی های شانل ابریشم از جمله کارهای لوکس بازار محسوب می شوند. و بیش تر در اتاق پذیرایی به کار می روند. تا در معرض دید عموم قرار گیرند. این نوع روفرشی ها قیمت خیلی زیادی نسبت به بقیه روفرشی ها دارند. ولی با توجه به کیفیت و ظاهر عالی که شامل می شوند. به همین جهت خرید آن ها ارزشش را دارد.

قیمت روفرشی پرفروش ابریشم

اگر قرار باشد در خصوص قیمت روفرشی های شانل ابریشم برای شما صحبت کنیم . باید به عرضتان برسانیم که به طور مثال اگر قیمت روفرشی های معمولی 900.000 تومان است. قیمت روفرشی های ابریشم چیزی در حدود 1.300.000 تومان در بازار خرید و فروش می شوند. اگر قصد خرید مستقیم از کارخانه تولیدی مهام را دارید. حتما ارتباط بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های شانل ابریشم مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما