قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

برای گرفتن لیست قیمت خریدفروش کاورفرش مهام و اطلاع از قیمت های عمده و خرده روفرشی های کشدار باید با ما تماس بگیرید. بافندگی مهام در حال حاضر تامین کننده و توزیع کننده انواع روفرشی های کشدار و روفرشی های ابریشمی با قیمتی مناسب  با کیفیتی عالی می باشد.

قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

قیمت روفرشی ها به جنس و وزن و رنگ آن ها بستگی دارد. به گونه ای که اگر شرکت از بهترین مواد اولیه برای بافت و چاپ روفرشی های کشدار استفاده نماید. این محصولات با قیمت های بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند. و البته کیفیت آن ها مرغوب تر خواهد شد. در صورتی که اگر برای شرکتی قیمت روفرشی ها مهم باشد.

قیمت خریدفروش کاورفرش مهام

روفرشی ها را با ضعیف ترین پارچه و مواد اولیه تولید می نماید. و همین عامل در کیفیت و قیمت روفرشی ها تاثیر زیادی می گذارد. با توجه به اینکه پارچه روفرشی ها باید دورو مخمل باشد. و در صورتی که فقط یک طرف آن ها مخملی باشد. یعنی شما جنس با کیفیتی را خریداری نکرده اید. چون احتمال سر خوردن این نوع روفرشی ها از روفرشی های دورو مخمل بیش تر می باشد. و به همین جهت قیمت آن ها کمتر از الباقی روفرشی ها می باشد.

برای اینکه روفرشی های کشدار را با قیمت پایین تری خریداری نمایید. مجموعه ما در حال حاضر کاورفرش ها را در چند رنگ و طرح متنوع به بازار عرضه می نماید. و با توجه به مشتریان زیادی که در سراسر کشور داریم قادر هستیم روفرشی ها را در تعداد بالاتر و با قیمت های رقابتی برای شما ارسال نماییم.

قیمت خرده فروشی کاورفرش

قیمت خرده روفرشی های کشدار حدود 30 درصد نسبت به روفرشی های عمده بیش تر می باشد. و در شهرهای مختلف با قیمت های بین 1850 تا 2000 تومان خرید و فروش می شوند. و این قیمت برای خریدارانی می باشد. که روفرشی ها را به صورت تکی خرید می کنند. مشتریانی که روفرشی ها را در حجم بالاتری خرید کنند. روفرشی ها با قیمت های مناسب تری برای آن ها محاسبه می گردد.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما