قیمت فروش روفرشی صادراتی

قیمت فروش روفرشی صادراتی

لیست قیمت فروش روفرشی صادراتی در ایران به نوع نخ و کشور هدف بستگی دارد. در ادامه راجع به قیمت روفرشی صادراتی درجه 1 و 1.5 برای شما صحبت می کنیم .

قیمت فروش روفرشی صادراتی

روفرشی هایی که جهت صادرات در استان یزد تولید می شوند. معمولا کیفیت بافت ضعیفی دارند. و با توجه به سفارش مشتری وزن و طرح و رنگ آن ها متغیر می شود. از آن جایی که روفرشی های صادراتی با قیمت های پایین تری به فروش می رسند. تا در بازار های خارجی با سایر کشور ها از لحاظ قیمتی رقابت کنند. به همین جهت شرکت های تولیدی هر وزن و هر طرحی از روفرشی که خریدار تقاضا داشته باشد. را برای آن ها تولید و ارسال می کنند.

قیمت فروش روفرشی صادراتی

قیمت فروش روفرشی ها همان طور که به عرضتان رساندیم به بافت و وزن و نوع مواد اولیه آن ها بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های مخمل که بیش ترین فروش را در بازار های عراق و افغانستان و پاکستان و قزاقستان دارند. این نوع روفرشی ها از وزن 4 تا 7 کیلو گرم قابل تولید می باشند. و قیمت مناسب تری را به خود اختصاص می دهند. در شمال عراق یعنی کردستان و اربیل معمولا روفرشی هایی با وزن بالاتر و مدل های ابریشم و زرکدار را می پسندند.

قیمت عمده روفرشی های مخمل صادراتی نسبت به روفرشی های داخلی ناچیز است. و خریداران خارجی به راحتی یک تریلی و یا حتی بیشتر آن را خریداری می کنند. چون روفرشی ها را دلاری خریداری می کنند. و یا حتی اگر به ریالی نیز خریداری نمایند. باز هم سود زیادی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

پرفروش ترین روفرشی صادراتی یزد 

پرفروش روفرشی ها مربوط به روفرشی های مخمل 2 و 3 رنگ می شوند. که این نوع روفرشی ها در تمام سایز ها حتی 15 و 18 متری نیز قابل تولید هستند. و هر طرح بیش از 6 رنگ دارد که حق انتخاب زیادی را به مشتریان می دهد. برای اینکه روفرشی صادراتی خود را با کیفیتی خوب و با قیمت رقابتی در بازار های خارجی در استان یزد خریداری نمایید. مجموعه مهام بافت یزد با سابقه 20 ساله قادر است شما را در این زمینه یاری دهد. تا نظر مشتری خارجی خود را جلب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد کیفیت بافت و قیمت صادراتی روفرشی ها و هم چنین گرفتن آدرس شرکت و کارخانه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =

خانه درباره ماتماس با ما