انواع طرح روفرشی صادراتی 

انواع طرح روفرشی صادراتی

در این مقاله قرار است در خصوص انواع طرح روفرشی صادراتی و لیست قیمت کارخانه برای شما صحبت کنیم. این نوع از روفرشی ها در کیفیت و مدل های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. و بافندگی مهام یزد در حال حاضر به کشور هایی که مرز خاکی با ایران دارند. صادرات روفرشی در حجم بالا انجام می دهد.

انواع طرح روفرشی صادراتی

روفرشی ها در بازار امروز با تقاضای خوبی از جانب خریداران خارجی و داخلی مواجه شده اند. و با توجه به اینکه این محصول قیمت تمام شده مقرون به صرفه ای دارد . و در اکثر کشور ها مدل های مخمل دو و یا سه رنگ ساده را می پسندند. به همین جهت کارخانه ها روفرشی های این مدلی را در رنگ های دلخواه خریداران تولید و به کشور مقصد ارسال می کنند.

برای خرید عمده روفرشی ها ابتدا باید لیست  سفارش صادراتی خود را ارسال نمایید. و سپس با توجه به برنامه تولید شرکت ، روفرشی ها را برای شما بافت کنیم. تولید روفرشی ها تا 20 روز کاری نیز زمان می برد. و دلیل آن حجم بالای سفارش ها . می باشد. و از آن جایی که تولید این نوع روفرشی ها با . دستگاه های 2جاکارد انجام می شود. و معمولا تولید آن ها زمان بر می باشد. به همین جهت تا تکمیل شدن روفرشی ها 20 الی 25 روز زمان لازم است.

انواع طرح روفرشی صادراتی 

طرح های روفرشی ها بیش تر شبیه طرح های حوضچه دار و کار های گلدار می باشد. و در رنگ های طوسی و سرمه ای و زرشکی و آبی و گردویی و کرم بافته می شوند. و هر کشوری متناسب با فرهنگی که دارد. انواع مختلف روفرشی ها را در طرح و رنگ ها خریداری می کند. به عنوان مثال روفرشی های زرشکی به افغانستان صادر می شوند. و شمال عراق رنگ های روشن مانند کرم و طوسی نقره ای خریداری می کنند. و در جنوب عراق بیش تر کار های تیره و قهوه ای را می پسندند.

رنگ های پرفروش روفرشی صادراتی 

صادرات روفرشی ها به اکثر کشور هایی که مرز خاکی با ایران دارند. انجام می شود. و هر کشوری طرح و رنگ خاصی را می پسندند. همان طور که گفته شد رنگ های طوسی و کرم و زرشکی در کارهای صادراتی بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی صادراتی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =

خانه درباره ماتماس با ما