بسته بندی روفرشی مهام

بسته بندی روفرشی مهام

بسته بندی روفرشی مهام

مجموعه ما تولید کننده و توزیع کننده انواع روفرشی ارزان قیمت با شرایط پرداختی عالی می باشد. بسته بندی . روفرشی مهام توسط . شرکت انجام میگیرد. و سایز های سفارشی از جانب . مخاطبان .پذیرفته .می شود.

بسته بندی روفرشی مهام

روفرشی های مهام بافت در کاور های زیپی قرار می گیرند . و در سایز های 6 و 9 و 12 متری موجود می باشند. و روفرشی های سایز کوچک تر در سایز های بزرگ تر قرار می گیرند. به عنوان مثال 2 تا از روفرشی های 3 متری داخل یک کاور 6متری قرار می گیرند. و یا 4تا روفرشی های 1.5 متری داخل یک کاور 6متری قرار می کیرند .

روفرشی ها در هر کارخانه ای . متفاوت .بسته بندی. می شوند . برخی از شرکت ها روفرشی ها را در سایز های کوچک تر . نیز بسته. بندی. می کنند. و این عامل به تقاضای مشتریان . بستگی دارد. دسته های روفرشی ها باید توسط . خیاط ها محکم گردد. تا هنگام بلند کردن آن ها از جا کنده نشوند . برای هر یک از روفرشی ها کاورهای مخصوصی . تعبیه .شده. است. تا متناسب با وزنی که دارند. آن ها را در خود نگه داری کنند.

 

روفرشی های مهام بافت در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می شوند . و هر یک از آن ها مشتریان خاص خود را دارند. با توجه به اینکه روفرشی های ابریشم و زرکدار از همه پرفروش تر می باشند. به همین جهت شرکت این مدل روفرشی ها را در رنگ های طوسی و سرمه ای در تولید انبوه قرار می دهد.

بسته بندی کاورفرش مهام

مجموعه مهام بافت حتی روفرشی های کشدار را نیز در کاور های نارنجی رنگ قرار می دهد. و از آن جایی که وزن روفرشی های کشدار در سایز بندی مشخص نمی باشد. به همین جهت بر روی کاور ها سایز روفرشی ها نیز مشخص می شود.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و انواع روفرشی های با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما