قیمت خرید کاورفرش مهام

قیمت خرید کاورفرش مهام

در این مقاله قرار است در خصوص لیست قیمت خرید کاورفرش مهام یزد برای شما صحبت کنیم. مجموعه ما توزیع کننده انواع روفرشی های یزدی در ابعاد و طرح های متنوع می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت خرید کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار مهام بافت در سایز های 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها از طریق دستگاه های دیجیتالی به چاپ می رسند. به همین جهت کیفیت رنگ خوبی دارند. پارچه روفرشی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت روفرشی های تراکم بافت بیش تری دارند. و وزن شانل آن ها بیشتر می باشد. قیمت آن ها در بازار بیش تر است.

قیمت روفرشی کشدوزی شده به نوع پارچه و رنگ آن ها بستگی دارد. اگر به دنبال جنس ارزان قیمت هستید. کاور فرش هایی با تراکم بافت پایین تر و وزن سبک تر در بازار موجود می باشند. که تنها یک طرف آن ها مخملی شده است. و این عامل در کیفیت روفرشی ها تاثیر بسزایی می گذارد.

قیمت خرید کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار دورو مخمل از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. و این نوع روفرشی ها با توجه به اینکه تراکم بافت بالاتری دارند. و هر دو طرف آن ها مخملی شده است. به همین جهت کیفیت بهتری دارند. و در بازار با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

لیست قیمت عمده کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار مهام در سایز و طرح های مختلفی به فروش می رسند. و قیمت عمده و خرده آن ها در بازار خیلی فرق می کند. به همین جهت مشتریانی که روفرشی ها را در تعداد بالاتری سفارش می دهند. شرکت قیمت پایین تری را برای آن ها لحاظ می نماید. و خریدارانی که تعداد کمتری سفارش دارند. قیمت خرده برای آن ها محاسبه می گردد.

جهت مشاهده ی طرح روفرشی های کشدار مهام بافت و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

خانه درباره ماتماس با ما