برای خرید و فروش انواع روفرشی جدید کارخانه مهام و اطلاع از قیمت هایی که روفرشی ها در بازار توزیع می شوند. با همکاران فروش ما تماس بگیرید.

قیمت فروش کاورفرش عید

لیست قیمت فروش کاورفرش عید با توجه به اینکه حجم خرید خریداران بیش تر می شود. کارخانه ها نیز تولید خود را افزایش می دهند. مجموعه مهام برای شب عید 1403 تخفیف های ویژه های را در نظر گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت فروش کاورفرش عید

روفرشی های کشدار در قیمت های متفاوتی در بازار خرید و فروش می شوند. بافت و کیفیت پارچه روفرشی ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. و این نوع روفرشی ها هر چقدر تراکم بافت بیش تری داشته باشند. و از رنگ های بهتری در چاپ آن ها استفاده گردد. قیمت آن ها افزایش می یابد. و کیفیت آن ها بهتر می شود.

قیمت فروش کاورفرش عید

مجموعه برای اینکه از خریداران خود حمایت بیش تری کند. یکسری تخفیف هایی را در نظر می گیرد. که در صورتی که مشتری حجم مورد نظر را خریداری می کند. مجموعه یک تخفیف 5 درصدی با کرایه رایگان را برای آنها در نظر میگیرد. تا خریداران سود بهتری از این معامله نصیب آن ها گردد.

قیمت روفرشی ها در هر سایزی متفاوت است. و خریداران براساس نیاز خود روفرشی ها را خریداری می کنند. برای اینکه روفرشی ها بر روی فرش ها سر نخورند. باید از قبل فرش ها را اندازه گیری کنید. و به اطلاع فروشنده برسونید تا طبق سایز فرش شما روفرشی ها را دور دوزی کنند. و برای شما ارسال کنند.

انواع کاورفرش نوروز 1403

روفرشی های کشدار شامل طرح و رنگ های متنوعی در بازار می شوند. و طرح هایی مانند افشان و وینتج و حوضچه دار از جمله طرح های پرفروش بازار هستند. این نوع روفرشی ها در رنگ بندی های طوسی و سرمه ای از فروش بالایی برخوردار هستند. و مشتریان از این مدل روفرشی ها بیش تر استفاده می کنند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

خانه درباره ماتماس با ما