مدل پرفروش روفرشی مهام

مدل پرفروش روفرشی مهام

برای مشاهده ی طرح و مدل پرفروش روفرشی مهام باید از طریق راه های ارتباطی زیر با همکاران واحد فروش تماس بگیرید. و بچه ها شما را عضو کانال رسمی شرکت در روبیکا و ایتا و تلگرام می کنند. تا به طرح و مدل های پرفروش شرکت دسترسی بهتری داشته باشید.

مدل پرفروش روفرشی مهام

روفرشی مهام بافت با تولید انواع روفرشی های ابریشم و زرک دار و مخمل و روفرشی های چاپی در بازار ایران شناخته شده است. و در حال حاضر خریداران با توجه به تقاضا هایی که دارند . روفرشی های مد نظر خود را خریداری می کنند.

به عنوان مثال نزدیک به عید که می شود. روفرشی های چاپی بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند. این در صورتی است که روفرشی های ابریشم و زرکدار در طول سال فروش خاص خود را دارند. در حال حاضر طبع و سلیقه خریداران متفاوت شده است. و هر فردی مدل خاص خود را می پسندد.

روفرشی های ابریشم گران قیمت هستند. و طرح و رنگ لوکسی دارند. ولی هر فردی قادر به خرید آن ها نمی باشد. این نوع روفرشی ها بیش تر در اتاق حال و جایی که مهمان های بیش تری رفت و آمد دارند. مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که روفرشی های مخمل که طرحی ساده و بافتی شل دارند. هم در خانه و هم در طبیعت از آن ها استفاده می شود.

پرفروش ترین مدل روفرشی یزد

چیزی به عنوان پرفروش ترین روفرشی بازار ایران وجود ندارد. چون سلیقه خریداران فرق می کند. برخی از نواحی ایران بیش تر روفرشی های مخمل ساده را می پسندند. در صورتی که روفرشی های زرکدار و ابریشم را خریداری نمی کنند.

برخی از خریدران دیگر بیش تر روفرشی های کیفیت بالاتری مانند روفرشی های زرکدار و ابریشم را مورد استفاده قرار می دهند. و از روفرشی های ارزان قیمت و ساده استفاده نمی کنند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =

خانه درباره ماتماس با ما