پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

برای مشاهده ی پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش و اطلاع از قیمت های روفرشی ها و اطلاع از سیاست فروش شرکت حتما با ما تماس بگیرید. و یا با هماهنگی قبلی از مجموعه بازدید کنید. تا از طرح و رنگ روفرشی ها باخبر بشوید.

پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

روفرشی های کشدوزی شده یزد در رنگ بندی های متفاوت و زیبایی به بازار عرضه می شوند. و شامل رنگ های کرم و نخودی و طوسی و سرمه ای و آبی می شوند. این نوع روفرشی ها سلیقه ای می باشند. و در صورتی که بیش تر دکوراسیون افراد تیره می باشد. به همین جهت روفرشی های کشدار طوسی و سرمه ای بیش ترین فروش را به خود اختصاص داده اند.

پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

روفرشی های کشدار تیره رنگ دیر تر کثیف می شوند. و از آن جایی با دکوراسیون منازل هماهنگی بیش تری دارند. به همین جهت اکثر سفارش های مشتریان شامل رنگ های سرمه ای و طوسی می شود . و مجموعه مهام بافت بیش ترین فروش خود را مربوط به کد های 134 و 135 و 137 و کد 103 و 101 می داند. این کد ها هم طرح زیبایی دارند. و هم اینکه زمینه ی تیره ای دارند.

پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

رنگ های آبی و نخودی و سبز سلیقه ای می باشند . و این نوع رنگ ها به چشم هر خریداری متفاوت می باشد. به همین جهت فروش این نوع رنگ ها بسته به سفارش مشتریان می باشد. در صورتی که خریداران سفارشی از این رنگ ها نداشته باشند. کارخانه از آن ها تولید نمی کند. چون هزینه انبار داری زیادی را شامل می شوند.

رنگ پرفروش کاورفرش مهام یزد

روفرشی های کشدار مهام بافت در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری تولید و چاپ می شوند. و رنگ بندی های زیبایی در بازار به فروش می رسند. قیمت و کیفیت این نوع روفرشی ها به نوعی است. که هر خریداری قادر به خرید آن ها می باشد. برای فروش و خرید عمده و خرده آن ها با ما تماس بگیرید.

پرفروشترین رنگ بندی کاورفرش

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

9137325660

9140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

خانه درباره ماتماس با ما