انواع سایز روفرشی کشدار یزد

انواع سایز روفرشی کشدار یزد

بافندگی مهام در حال حاضر انواع سایز روفرشی کشدار یزد  را برای خریداران حود در سراسر کشور ارسال می نماید. و مشتریانی که سایز فرشهای غیر استاندارد دارند. با پرداخت هزینه ناچیزی ریسایز برای آن ها انجام می گیرد. برای خرید و فروش انواع کاور فرش ارزان قیمت و با کیفیت با ما تماس بگیرید.

انواع سایز روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کشدار یزدی از جمله روفرشی های پرکاربرد و مناسب دکوراسیون منازل می باشند. و با توجه به اینکه این نوع روفرشی ها محافظ خوبی برای فرش ها می باشند. و از کثیف شدن فرش ها جلوگیری می کنند . به همین جهت شما باید از روفرشی های کشدار استاندارد استفاده کنید. تا بر روی فرش ها حرکت نکنند. این نوع روفرشی ها در سایز های 6 و 9 و 12 متری در کارخانه تولید می شوند. و خریدارانی که به دنبال روفرشی های استاندارد برای منازل خود باشند. از این نوع روفرشی ها خریداری می کنند.

انواع سایز روفرشی کشدار یزد

با توجه به اینکه برخی از فرش های منزل قدیمی و غیر استاندارد هستند. روفرشی های کشدار بر روی فرش ها سر می خورند. و گوشه های فرش را بلند می کنند. و با موج هایی که در وسط آن ها قرار می گیرد. جلوه نامناسبی را به منزل می دهند. برای جلوگیری از این مشکل باید قبل از سفارش روفرشی ، اندازه دقیق . روفرشی ها گرفته شود. و سپس با فروشنده و شرکت صحبت کنید. تا روفرشی ها طبق سایز . شما برش خورده شوند.

سایز استاندارد کاورفرش یزد

روفرشی های 6 و 9 متری دور ریخت پارچه زیادی دارند. و این نوع روفرشی ها با مشکلات چاپ زیادی روبه رو می شوند. به همین جهت قیمت سایز های 6 و 9 متری در تناسب بیش تر می شود. و کارخانه برای جبران پارچه هایی . که پرت شده است. قیمت سایز های 6 و 9 متری را افزایش می دهد. از آن جایی که فرش های 12 متری در اتاق پذیرایی و حال استفاده می شود. به همین جهت فروش کاورفرش های 12متری در مجموعه ما بیش تر می باشد.

روفرشی های کشدوزی مهام در . ابعاد استاندارد دوخته می شوند. و معمولا در هر طرف 3 سانتی . متر اضافه تر دوخته می شود. تا بهتر بر روی فرش ها فیکس شوند. برای اینکه خریداران کاورفرش ها را به راحتی بر روی فرش ها نصب کنند. و در صورتی که سایز آن ها ناجور باشد. دوخت های ریزی در گوشه های روفرشی تعبیه شده است. تا مشتریان در صورت سایز غیر استاندارد فرش ها آن ها را کم و یا زیاد کنند.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما