کارخانه کاورفرش کشدوزی مهام

کارخانه کاورفرش کشدوزی مهام

برای خرید مستقیم از کارخانه کاورفرش کشدوزی مهام و بازدید از کارخانه با ما در تماس باشید. بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای خریداران می باشد. برای اطلاعات بیش تر تماس بگیرید.

کارخانه کاورفرش کشدوزی مهام

روفرشی های کشدوزی شده در حال حاضر بیش ترین فروش و کاربرد را به خود اختصاص داده اند. و این نوع روفرشی ها با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارند. خریداران به جای اینکه فرش های گران قیمتی خریداری کنند. از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند. و در هزینه های خود صرفه جویی می کنند. و با اینکه هم جلوه دکوراسیون . خود را تغییر می دهند. و هم اینکه هر چند دفعه یکبار قادر به تعویض  . و یا شستشوی آن ها می باشند.

کارخانه کاورفرش کشدوزی مهام

روفرشی های کشدار مهام هر چهار طرف کشدوزی می باشند. و دو کش کمری وسط و چهار کش در گوشه های روفرشی تعبیه شده است . تا روفرشی به خوبی جذب بافت فرش ها گردد. و جابه جا نشود. برای اینکه از فیکس شدن روفرشی ها اطمینان حاصل کنید. حتما از قبل فرش های خود را اندازه بگیرید. و با فروشنده مشورت کنید.

روفرشی های سنتی یزد بازار کار خود را دارند. و در اقسانقاط ایران به فروش می روند. و با توجه به اینکه فضا برای کشدوزی این نوع روفرشی ها هموار شده است. به همین دلیل کارخانه طبق سفارش مشتری این روفرشی های ابریشم سبک و سنگین را کشدوزی می نماید. و در سایز های استاندارد برای مشتریان ارسال می کند.

شرکت تولیدی انواع روفرشی کشدار

با پیشرفت صنعت تولید روفرشی های کشدار در ایران و تقاضای عالی که برای این نوع روفرشی ها وجود دارد. در حال حاضر شرکت مهام تولید روفرشی کشدوزی را در قیمت و کیفیت عالی انجام می دهد. و آن ها را در رنگ و طرح های پرفروش به بازار عرضه می نماید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های کشدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

خانه درباره ماتماس با ما