کیفیت بافت روفرشی شانل ابریشم

کیفیت بافت روفرشی شانل ابریشم

برای مشاهده کیفیت بافت روفرشی شانل ابریشم و خرید مستقیم از کارخانه مهام باید ابتدا با ما تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و در صورت لزوم چند نمونه از روفرشی ها را برای شما ارسال کنند. ادامه با ما همراه باشید.

کیفیت بافت روفرشی شانل ابریشم

روفرشی های شانل ابریشم جزو بهترین و گران قیمت ترین روفرشی های بازار ایران و بین المللی میباشند. این نوع روفرشی ها با نخ ابریشم و نخ شانل ریز بافت تولید می شوند. به همین جهت سطح بافت آن ها ریز و بدون برآمدگی می باشد. این نوع روفرشی ها تراکم بافت زیادی دارند. و وزن آن ها بین 6 تا 7 کیلوگرم میباشد.

کیفیت روفرشی های ابریشم به نوع نخ و وزن مواد اولیه آن ها بستگی دارد. البته دستگاه تولیدی نیز در کیفیت روفرشی ها تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال شرکتی که از نخ های باکیفیت ابریشم و دستگاه های 8جاکارد درجه 1 برای تولید روفرشی ها استفاده می کند. روفرشی با تراکم بافت بهتر و زیر دست بهتری به بازار عرضه می نماید.

روفرشی هایی که با مواد اولیه ضعیف تری تولید می شوند. معمولا نازک تر و در وزن های پایین تری به بازار عرضه می شوند. این نوع روفرشی ها تنها از طریق دستگاه های 8جاکارد و 10جاکارد بافته می شوند. و به دلیل بافت ریز و زیبایی که دارند. با هر نوع دکوراسیونی ست و هماهنگ می شوند.

قیمت روفرشی ابریشم باکیفیت

قیمت تولیدی روفرشی های ابریشم در هرکارخانه ای متفاوت می باشد. و به طور کلی این مدل روفرشی ها نسبت به مابقی روفرشی ها قیمت بالاتری دارند. و در کیفیت های بهتری به بازار عرضه می شوند.

با وجود اینکه روفرشی های ابریشم قیمت بالاتری دارند. با این وجود مشتریان خاص خود را دارند. و تقاضا برای آن ها به قدری زیاد است. که کارخانه به موقع قادر به تولید آن ها نمی باشد.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های ابریشم مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =

خانه درباره ماتماس با ما