کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم بافت

کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم بافت

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم بافت و ارتباط با واحد فروش شرکت حتما با ما تماس بگیرید. مجموعه مهام تولید کننده و عرضه کننده انواع روفرشی های ابریشم در رنگ بندی های متنوع و پرفروش می باشد.

کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم بافت

تولید روفرشی های ابریشمی با دستگاه 8جاکارد انجام می گیرد. و این نوع روفرشی ها کیفیت بافت عالی دارند. و به قدری ریز باف می باشند. که وقتی بافت آن ها را لمس می کنید . متوجه ظرافت و تراکم عالی آن ها می شوید. طرح و رنگ روفرشی ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که زرق و برق روفرشی ها در تزیین دکوراسیون منزل خیلی زیاد به چشم می خورد.

رنگ بندی های پرفروش روفرشی ابریشم شامل رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی می شوند. و شامل 70 درصد سفارش مشتریان می شوند. سایر رنگبندی ها مانند کرم و گردویی و زرشکی مشتریان خاص خود را دارند. و روفرشی های ابریشم حدود 7 کیلو گرم وزن دارند. و به عنوان سنگین ترین روفرشی ها شناخته می شوند.

کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم بافت

روفرشی های ابریشم به دلیل اینکه سنگین تر هستند. کمتر بر روی فرش ها سر می خورند. و طول عمر آن ها از سایر روفرشی ها بیش تر می باشد. و با توجه به تقاضایی که برای روفرشی کشدوزی ابریشم وجود دارد. شرکت ها روفرشی های ابریشمی را کشدوزی می کنند. و با قیمت های بالایی به فروش می رسانند.

تولید عمده روفرشی ابریشم مهام

روفرشی های ابریشمی در سایز بندی های استاندارد 12 و 9 و 6 و 3 متری تولید می شوند. و برخی از شرکت ها دستگاه 9متری ندارند . برای همین مجبورند روفرشی های ابریشمی 9متری خود را از همکاران بگیرند. تولید روفرشی های ابریشم محدود انجام می گیرد. و دلیل آن این است که دستگاه های 8جاکارد در شبانه روز 15 تخته روفرشی 12 متری ابریشم می بافند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های ابریشم مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما