رنگبندی روفرشی دور کشدار

رنگبندی روفرشی دور کشدار

برای مشاهده ی تنوع رنگبندی روفرشی دور کشدار و اطلاع از قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. با واحد فروش ما تماس بگیرید. تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

رنگبندی روفرشی دور کشدار

روفرشی های کشدار یزد در حال حاضر از بهترین روفرشی های بازار و گران قیمت ترین روفرشی ها به لحاظ جنس و کیفیت رنگ می باشند. این نوع روفرشی ها نقش محافظ فرش را دارند. و از کثیف شدن فرش ها جلوگیری می کنند. و به دکوراسیون منزل جلوه بهتری را می دهند.

رنگ های روفرشی دور کشدار شامل رنگ های کرم و طوسی و سرمه ای و آبی و نخودی می شود. و هر یک از این رنگ بندی ها مشتریان خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های رنگ تیره مانند طوسی و سرمه ای فروش زیادی را به خود اختصاص می دهند. در صورتی که الباقی رنگ ها سلیقه ای می باشند. و زمانی که مشتری ها سفارش کاورفرش را ثبت می کنند. شرکت طبق نوبت تولید برای آن ها سفارشی آماده می کند. و معمولا زمان آماده سازی آن ها بین 15 تا 20 روز کاری طول می کشد.

رنگبندی روفرشی دور کشدار

فروش رنگ های تیره روز به روز در حال بیش تر شدن می باشد. و از آن جایی که لکه های کثیفی در رنگ های تیره مشخص نیستند. به همین جهت مشتری ها بیش تر از رنگ های طوسی و سرمه ای سفارش می دهند.

رنگ پرفروش روفرشی های کشدار

روفرشی های کشدار جزو محدود روفرشی هایی می باشند. که با استفاده از نخ شانل مخمل و رنگ های چاپی ، یک نقش ماندگاری در منازل شما عزیزان به وجود می آورند.

برای خرید روفرشی هایی که از همه پرفروش تر می باشند. باید از مشاوران مجموعه و یا فروشنده ها در خصوص روفرشی هایی که طرح و رنگ آن ها مناسب دکوراسیون شما می باشد. مشورت بگیرید.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های کشدار ارزان قیمت و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما