قیمت خرید کاورفرش کشدوزی

قیمت خرید کاورفرش کشدوزی

برای گرفتن لیست قیمت خرید کاورفرش کشدوزی شده . مهام بافت . و سفارش روفرشی ها با ما در ارتباط باشید. شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و روفرشی های ابریشم و زرکدار در رنگ بندی و طرح های شیک می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت خرید کاورفرش کشدوزی

کاور فرش های کشدوزی شده مهام بافت . در حال حاضر جزو پرفروش ترین . روفرشی های کشدار بازار ایران می باشند . و از آن جایی که این نوع روفرشی ها فروش خوبی دارند.  به همین جهت کارخانه ها تنوع زیادی . را به روفرشی ها . داده اند . تا هر خریداری طبق سلیقه ای که دارد. روفرشی ها را در مدل هایی که مناسب دکوراسیون آن ها می باشد. خریداری کنند.

روفرشی های کشدار با توجه به نخ و رنگ و . مابقی مواد اولیه ای که در آن ها . استفاده شده . است. قیمت گذاری می شوند. با توجه به اینکه این نوع روفرشی ها جدید هستند. و مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود. گران قیمت هستند. به همین جهت قیمت آن ها از سایر روفرشی ها بیش تر می باشد.

قیمت خرید کاورفرش کشدوزی

روفرشی های کشدار سفارشی می باشند. یعنی شما باید از قبل سفارش خود را برای طرح و رنگ مدنظرتان ثبت کنید. تا شرکت طبق سفارش شما روفرشی ها را تولید و برای شما در زمان مقرر ارسال نماید.

فروش انواع روفرشی کشدوزی یزد

روفرشی های کشدوزی . شده در حال حاضر . در حجم بالا به فروش می رسند. و تقاضا برای این نوع روفرشی ها به قدری زیاد است. که کارخانه ها برای تولید آن ها باید بین 15 تا 20 روز کاری زمان بگذارند. تا سفارش ها را به نوبت تولید و چاپ کنند

جهت مشاهده طرح های روفرشی های پرفروش کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

خانه درباره ماتماس با ما