برای گرفتن لیست قیمت فروش روفرشی درجه1 یزد و اطلاع از قیمت نمایندگی های فروش شرکت با ما تماس بگیرید. شرکت مهام در نظر دارد

قیمت فروش روفرشی درجه1 یزد

برای گرفتن لیست قیمت فروش روفرشی درجه1 یزد و اطلاع از قیمت نمایندگی های فروش شرکت با ما تماس بگیرید. شرکت مهام در نظر دارد به برخی از شهر های ایران نمایندگی انحصاری بدهد. در صورت دارا بودن شرایط با ما ارتباط بگیرید.

قیمت فروش روفرشی درجه1 یزد

روفرشی های درجه 1 در شرکت های یزدی با بهترین کیفیت و قیمت تولید می شوند. و قیمت هر یک از آن ها با توجه به نخ و مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته است. فرق می کند. به عنوان مثال روفرشی های مخمل درجه1 قیمت چندان بالایی ندارند. و هر خریداری قادر به خرید و یا فروش آنها می باشد.

روفرشی های زرکدار کیفیت بالاتری نسبت روفرشی های مخمل دارند. به همین جهت گران قیمت تر هستند. در صورتی که روفرشی های ابریشم که هم سنگین تر هستند .

و هم اینکه تراکم بافت بیش تری دارند. از لحاظ جنسی خیلی بهتر از مابقی روفرشی ها می باشند. و طول عمر بیش تری دارند. و مشتری ها برای خرید آن ها باید پول بیش تری را بپردازند.

برای گرفتن لیست قیمت فروش روفرشی درجه1 یزد و اطلاع از قیمت نمایندگی های فروش شرکت با ما تماس بگیرید. شرکت مهام در نظر دارد

 

قیمت روفرشی ها با نوع نخ و وزن آن ها رابطه ی مستقیمی دارد. به گونه ای که هر چقدر نخ بهتر و با وزن بیش تری در بافت روفرشی ها استفاده گردد. روفرشی تراکم بافت بیش تری می گیرد. و با قیمت های بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند.

قیمت انواع روفرشی درجه 1 یزد

روفرشی های درجه1 یزد در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و با توجه به اینکه جنس نخ و مواد اولیه کارخانه ها یکی می باشد. به همین جهت کارخانه نمی توانند گران فروشی کنند. چون خریداران متوجه قیمت نامتعارف آن ها خواهند شد. در صورتی که برخی از شرکت روفرشی ها در کیفیت های بالاتر و در کیفیت های ضعیف تر نیز میبافند. که قیمت فروش آن ها متفاوت می باشد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های طرح جدید شرکت با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

خانه درباره ماتماس با ما