تولید روفرشی ابریشم در شاهدیه

تولید روفرشی ابریشم در شاهدیه

تولید روفرشی ابریشم در شاهدیه یزد انجام می گیرد. و این نوع روفرشی ها توسط برخی از شرکت ها قابل بافت می باشند. در ادامه بیش تر راجع به کیفیت و قیمت آن ها صحبت میکنیم. با ما همراه باشید.

تولید روفرشی ابریشم در شاهدیه

روفرشی های شانل ابریشم از جنس بهترین نخ بازار یعنی ابریشم هستند. و این نوع روفرشی ها به عنوان یه کار لوکس به فروش می رسند. و از آن جایی که تراکم بالایی دارند. به همین جهت هر فردی قادر به تولید و خریدن دستگاه گران قیمت آن ها نمی باشد. به همین جهت در شهرک شاهدیه که همگی کارخانه روفرشی دارند. شاید 6 کارخانه روفرشی ابریشم بافی وجود داشته باشد.

تولید روفرشی های ابریشم با دستگاه 8 جاکارد انجام می شود. و  این نوع روفرشی ها هم سنگین تر از مابقی روفرشی ها هستند. و هم اینکه زرق و برق خاص تری دارند. که توجه هر مشتری را به خود جلب می کنند. به عنوان مثال یک طرح شیک داریم به اسم ابریشم کد نیلو که بسیار پرفروش و امروزی می باشد.

تولید روفرشی ابریشم در شاهدیه

روفرشی های ابریشم به طرح و رنگ های خارق العاده ای معروف می باشند. که واقعا با هر نوع دکوراسیونی ست و هماهنگ می شوند. و شما به عنوان خریدار با هر قیمتی حاضر به خرید آن ها هستید. و دلیل اصلی آن جنس عالی و با کیفیت آن ها می باشد.

فروش روفرشی شاهدیه یزد در گردفرآمرز

دفتر و کارخانه مرکزی شرکت مهام بافت در شهرک تولیدی شاهدیه قرار گرفته است. و خریدارانی که به صورت حضوری مایل به خرید روفرشی می باشند. باید به دفتر مراجعه کنند. و از محصولات زیبا و با کیفیت مهام دیدن کنند.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ابریشم 7 کیلو و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =

خانه درباره ماتماس با ما