خرید مستقیم روفرشی از کارخانه

خرید مستقیم روفرشی از کارخانه

برای فروش بدون واسطه روفرشی و خرید مستقیم روفرشی از کارخانه باید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارخانه روفرشی مهام بافت یزد تماس بگیرید. و از طرح و لیست های قیمت های شرکت دیدن کنید. و مشاوره رایگان بگیرید.

خرید مستقیم روفرشی از کارخانه

روفرشی هایی که از کارخانه به صورت مستقیم به بازار عرضه می شوند. توسط نماینده های فعال شرکت در سراسر کشور به فروش می رسند. و خریدارانی که روفرشی ها را به صورت عمده از کارخانه خریداری می کنند. هم شرایط پرداختی خوبی از کارخانه دریافت می کنند. و هم اینکه شرکت تخفیف های ویژه ای را به آن ها می دهد.

کارخانه روزانه روفرشی های مختلفی  اعم از زرکدار و ابریشم و مخمل را تولید می کند. و زمانی که مشتری ها لیست سفارش های خود را ارسال می کنند. طبق نوبت تولید ، روفرشی ها را برای آن ها می بافیم. و در عدل یا گونی های سفیدی قرار می دهیم. تا از طریق باربری برای آن ها در جای تا جای ایران ارسال گردد.

خرید مستقیم روفرشی از کارخانه

روفرشی ها به صورت سفارشی تولید می شوند. و زمانی که لیست سفارشی در شرکت ثبت می شود. کارخانه طبق سفارش هایی که دریافت کرده است. روفرشی ها را سفارشی می بافد. و امکان تولید مازاد روفرشی و انبار داری آنها وجود ندارد. چون ممکن است مثلا رنگ و طرحی از روفرشی ها تولید شود. که مد نظر مشتریان نباشد.

فروش انواع روفرشی از کارخانه

روفرشی هایی که مستقیم از کارخانه به بازار توزیع می شوند. مغازه دار ها و نماینده های رسمی شرکت مسئولیت عرضه آن ها را به عهده می گیرند. و شرکت لیست قیمت عمده و خرده را برای آن ها می فرستد. و طبق لیست شرکت روفرشی  ها بدست مصرف کننده نهایی میرسد.

جهت مشاهده ی روفرشی های طرح جدید مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

خانه درباره ماتماس با ما