شرکت تولیدی انواع روفرشی جدید

شرکت تولیدی انواع روفرشی جدید

در این مقاله قرار است در خصوص شرکت تولیدی انواع روفرشی جدید و نحوه ی فروش کارخانه های روفرشی برای شما صحبت کنیم. در ادامه به طور مفصل راجع به مدل های مختلف روفرشی و کیفیت آن ها توضیح می دهیم.

شرکت تولیدی انواع روفرشی جدید

تولید روفرشی ها در 100 کارخانه تولیدی واقع در استان یزد انجام می شود. و هر یک از کارخانه ها مدل های مختلفی از روفرشی ها را تولید می کنند. مدل های روفرشی شامل زرکدار و مخمل و روفرشی های ابریشم می شوند. به عنوان مثال روفرشی های مخمل توسط دستگاه های 2جاکارد بافته می شوند. و بافت آنها شل و ساده بافت می باشند.

در صورتی که روفرشی های زرکدار وزن بالاتری دارند. و طرح و رنگ آن ها خاص می باشد. و با توجه به نخ زرکی که در بافت آن ها وجود دارد. به همین جهت رخ آن ها براق می باشد. برای اینکه جنس خوب و با کیفیتی دریافت کنید. حتما از روفرشی زرکدار 6کیلویی استفاده کنید.

شرکت تولیدی انواع روفرشی جدید

روفرشی های ابریشم جزو بهترین روفرشی های بازار یزد در بین روفرشی های دیگر می باشند. این نوع روفرشی ها از همه لحاظ برتر هستند. از لحاظ بافت ، تراکم عالی دارند. از لحاظ رنگ بندی ، برق و زیبایی خاصی دارند. و در سایز بندی های استاندارد 12 و 9 و 6 متری تولید می شوند.

جدید ترین روفرشی های بازار یزد

روفرشی ها از نیم قرن پیش در یزد به صورت دستی بافته می شدند. و با پیشرفت تکنولوژی و دانش بافت روفرشی ها ، کم کم دستگاه های بافندگی راهی بازار شدند. و در حال حاضر شرکت ها بهترین و جدیدترین روفرشی ها را با قیمت های مناسب و کیفیت های عالی برای شما عزیزان تولید می کنند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی های پرفروش و جدید و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =

خانه درباره ماتماس با ما