فروشنده روفرشی کشدوزی درجه1

کارخانه بافندگی مهام یزد به عنوان تولید کننده و فروشنده روفرشی کشدوزی درجه1 قادر است روفرشی های مورد نیاز شما را در طرح و رنگ های شیک و با قیمت های مناسب تامین نماید. برای اطلاع از کیفیت روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

فروشنده روفرشی کشدوزی درجه1

روفرشی های کشدار جدید در سایز های استاندارد و طبق سفارش مشتریان عزیز تولید می شوند. کیفیت بافت روفرشی های کشدار درجه 1 است. و تنها روفرشی هایی که مشکل چاپ دارند. و یا اینکه قسمتی از پارچه آن ها پاره شده است. به عنوان کاورفرش درجه2 فروخته می شوند. که البته قیمت پایین تری دارند.

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد تولید می شوند. ولی مشکلی که اینجا وجود دارد. مربوط به سایز غیر استاندارد فرش ها می باشد. که ممکن است روفرشی ها داخل آن ها فیکس نشوند. خریداران برای اینکه به این مشکل بر نخورند. باید فرش های خود را اندازه بگیرند. و از فروشنده بخواهند که روفرشی ها را برای آن ها ریسایز نمایند.

روفرشی های کشدوزی شده مناسب منزل می باشند. و در مکان دیگری قابل استفاده نمی باشند. این نوع روفرشی ها محافظ بافت فرش ها هستند . و از فرش ها در مقابل کثیفی و لکه جلوگیری می کنند. در صورتی که بافت روفرشی ها کثیف شد. از طریق ماشین لباسشویی شستشو دهید.

خرید و فروش روفرشی کشدوزی دورو

خرید و فروش روفرشی های کشدار به صورت آنلاین و بیش تر از طریق وبسایت انجام می شود. و با توجه به اینکه این محصول اینترنتی می باشد. به همین جهت اکثر مغازه ها و فروشگاه های سراسر ایران در فروش آن ها به صورت حضوری به مشکل بر می خورند

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار یزد می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 14 =

خانه درباره ماتماس با ما