کیفیت کاورفرش کشدوزی دورو

کیفیت کاورفرش کشدوزی دورو

برای خرید مستقیم از کارخانه مهام و مشاهده ی کیفیت کاورفرش کشدوزی دورو باید با ما تماس بگیرید. تا واحد فروش شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کیفیت کاورفرش کشدوزی دورو

روفرشی های کشدوزی شده در انواع و اقسام گوناگونی به بازار عرضه می شوند. و با توجه به اینکه هر شرکتی روفرشی ها را در کیفیت و قیمت های مختلفی به بازار عرضه می کند. به همین جهت خریداران به راحتی روفرشی های مدنظر خود را از کارخانه ها خریداری می کنند.

کیفیت روفرشی های کشدوزی شده به نوع نخ و دستگاهی که آن ها را می بافد . بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تراکم پارچه ها کم باشد. رنگ هایی که بر روی پارچه ها چاپ می شود. حالت کدر و کم رنگ به خود می گیرند. و خیلی زود رنگ ها پاک می شوند.

کیفیت کاورفرش کشدوزی دورو

برای اینکه روفرشی های باکیفیتی را خریداری نمایید. باید تراکم نوع پارچه ها را بررسی کنید. و کش هایی که تولید کننده در اطراف روفرشی استفاده می کند. باید با کیفیت و کشسان باشند. تا زمانی که روفرشی ها را بر روی فرش ها نصب می کنید. به خوبی جذب بافت فرش ها شوند. و جابه جا نشوند.

روفرشی های کشدوزی شده دورو

این نوع روفرشی ها هر دو طرف مخملی می باشند. و با استفاده از بهترین پارچه که به پارچه شانل معروف می باشند. تولید و در نهایت در دستگاه چاپ قرار می گیرند. تا انواع طرح و رنگ روفرشی ها بر روی آن ها چاپ شوند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های کشدار درجه1 و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

خانه درباره ماتماس با ما