سایز بندی روفرشی کشدوزی 

سایز بندی روفرشی کشدوزی 

سایز بندی روفرشی کشدوزی شامل ابعاد 6 و 9 و 12 متری می شوند. و کارخانه مهام سایز های غیر استاندارد شما را نیز سفارشی آماده می کند. برای خرید مستقیم و فروش روفرشی ها با مجموعه مهام بافت تماس بگیرید.

سایز بندی روفرشی کشدوزی

روفرشی های کشدوزی مهام چند مزیت برای شما دارند. اول از همه پارچه ای که در این نوع روفرشی ها استفاده می شوند. از نوع شانل مخمل دورو می باشند. و هر دو طرح مخملی شده اند . تا هم نرم تر باشند. و هم اینکه بهتر جذب بافت فرش ها شوند.

مجموعه مهام بافت در حال حاضر یکی از بزرگترین مجموعه های بافندگی انواع روفرشی در استان یزد می باشد. و برای خریدارانی که قصد خرید عمده روفرشی های متنوع مهام بافت را دارند. تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده است. تا خریداران از خرید خود سود بهتری عاید خود کنند.

سایز بندی روفرشی کشدوزی 

سایز روفرشی ها به طور استاندارد 6 و 9 و 12 متری می باشد . برخی از کارخانه ها نیز سایز 3 متری نیز تولید می کنند. در صورتی که چون سایز غیر استانداردی به حساب می آیند. به همین جهت شرکت مهام آن ها را تولید نمی کند. و مجموعه تنها سایز های پرفروش خود یعنی 6 و 9 و 12 متری را می بافد. تا مشتریان به راحتی خرید های خود را انجام دهند.

روفرشی های کشدار طرح جدید 

روفرشی های کشدار جزو بهترین روفرشی های بازار و جدید ترین روفرسی ها می باشند. برای خرید روفرشی ها به صورت سفارشی از مجموعه مهام بافت یزد ، باید با شرکت تماس بگیرید. و یا حضوری تشریف بیارید. و از شوروم ویژه شرکت لذت ببرید .

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را از شرکت یا نماینده های معتبر شرکت دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید. 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =

خانه درباره ماتماس با ما