اگر قصد خرید بدون واسطه از کارخانه خریدفروش روفرشی چاپی را دارید. مجموعه مهام بافت در حال حاضر تولید کننده و توزیع کننده انواع روفرشی ها

کارخانه خریدفروش روفرشی چاپی

اگر قصد خرید بدون واسطه از کارخانه خریدفروش روفرشی چاپی را دارید. مجموعه مهام بافت در حال حاضر تولید کننده و توزیع کننده انواع روفرشی ها با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه می باشد. برای فروش و یا مشاوره در خصوص کیفیت و خرید روفرشی ها تماس بگیرید.

کارخانه خریدفروش روفرشی چاپی

روفرشی های چاپی جدیدترین روفرشی های موجود در بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها از طریق دستگاه های دیجیتالی چاپ و تکمیل می شوند. و رنگ هایی که در آن ها استفاده می شوند. همگی درجه 1 و وارداتی هستند. از آن جایی که تمام زیبایی روفرشی های چاپی به طرح و رنگ آن ها می باشد. به همین جهت شرکت در طراحی و تولید این نوع روفرشی ها دقت لازم را می کند.

خرید و فروش روفرشی های چاپی اخیرا زیاد شده است. و فروش این نوع روفرشی ها مانند الباقی روفرشی ها نیست که وقتی مشتری سفارش می دهد. در انبار موجود باشند. و سریع برای مشتریان ارسال شوند. در صورتی که سلیقه خریداران به قدری متغیر می باشد. که اگر ما روفرشی ها را تولید کنیم و در انبار نگهداری کنیم. چون سلیقه ها متفاوت است. به همین جهت در فروش آن ها به مشکل بر می خوریم .

اگر قصد خرید بدون واسطه از کارخانه خریدفروش روفرشی چاپی را دارید. مجموعه مهام بافت در حال حاضر تولید کننده و توزیع کننده انواع روفرشی ها

به همین جهت زمانی که مشتریان ثبت سفارش می کنند. شرکت طبق سفارش آن ها در مدت مشخص ، روفرشی ها را تولید می نماید. و بعد از اینکه تولید و چاپ روفرشی ها تکمیل شد. از طریق باربری و یا پست و یا تیپاکس روفرشی ها را برای مشتریان ارسال می کنیم.

انواع روفرشی های چاپی جدید

روفرشی های چاپی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و شامل انواع روفرشی های کشدار که طرح و رنگ های شیکی دارند. و روفرشی های آشپزخانه ای و فرشینه های چاپی می شوند. که امروزه مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های طرح جدید شرکت با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

   عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

خانه درباره ماتماس با ما